اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مشاهده کرونای انگلیسی در استان تهران/رعایت 77 درصدی فاصله گذاری اجتماعی

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت:مواردی که در کشور از نوع انگلیسی کرونا را شاهد بودیم نوعا در استان تهران هستند که پیگیرهستیم تا اطرافیان چنین افرادی رهگیری و قرنطینه شوند.

مشاهده  کرونای انگلیسی در استان تهران/رعایت 77 درصدی فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، شکراله حسن بیگی،معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اظهار داشت: در مورد وضعیت بازگشایی مدارس در جلسه گذشته به مصوبه ایراداتی داشتیم که خوشبختانه اعلام شد حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری نیست.

وی درباره وضعیت بیماران کرونایی در استان تهران، افزود: یک درصد پذیرش بیماران کرونایی در بخش‌های ویژه بیشتر شده و سن فوتی‌ها نیز کم شده که این موارد نیازمند پیگیری و کنترل جدی است و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با مشکل مواجه می شویم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی در استان به ۷۷ درصد رسیده در صورتی که اثر گذاری در گرو رعایت بالای ۹۰ درصدی است.

حسن بیگی در مورد کرونای انگلیسی گفت: مواردی که در کشور از نوع انگلیسی کرونا را شاهد بودیم نوعا در استان تهران هستند که پیگیر هستیم تا اطرافیان چنین افرادی رهگیری و قرنطینه شوند.

وی با درخواست از شهروندان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تاکید کرد: بر اساس گزارشات ۲ صدم درصد مراجعات به بیمارستان‌ها بیشتر شده، ضمن اینکه مسافرت به شهرهای شمالی نیز نگرانی را ایجاد کرده است که از شهروندان درخواست می‌کنیم پروتکل ها را رعایت کنند و از سفر به شهرهای شمالی اجتناب کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول