اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فعالیت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در کدام مکان‌ها مجاز است؟/راه‌اندازی سامانه خوداظهاری دستگاه‌های تولید رمزارز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: طبق قانون، فعالیت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال تنها در شهرک‌های صنعتی، نیروگاه‌ها و مناطق آزاد مجاز است و تاکنون هیچ پروانه بهره‌برداری برای فعالیت متقاضیان این حوزه صادر نشده است.

فعالیت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال  در کدام مکان‌ها مجاز است؟/راه‌اندازی سامانه خوداظهاری دستگاه‌های تولید رمزارز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب امین‌زاده امروز  در جلسه کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، از راه‌اندازی سامانه خوداظهاری دستگاه‌های تولید رمزارز (ماینر) در سایت بهین‌یاب خبر داد و اظهار داشت: متقاضیان استخراج ارز دیجیتال تا 5 اسفند مهلت دارند در این سایت ثبت‌نام و درخواست مجوز کنند.
 
وی افزود: تاکنون 350 متقاضی در سطح استان برای اخذ شناسه یکتا برای 6850 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.
 
امین‌زاده تصریح کرد: طبق قانون، فعالیت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال تنها در شهرک‌های صنعتی، نیروگاه‌ها و مناطق آزاد مجاز است و تاکنون هیچ پروانه بهره‌برداری برای فعالیت متقاضیان این حوزه صادر نشده است.
 
وی در خصوص طرح شناسه‌دار کردن گروه لوازم یدکی خودرو نیز گفت: این طرح شامل 17 قلم کالاست و واحدهای تولیدی ملزم به وارد کردن شناسه کالاهای تولیدی خود در سامانه الکترونیکی هستند.
 
در این جلسه موضوع تعیین تکلیف کالاهای رسوب‌شده در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بررسی شد.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول