اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی از روند تکمیل بیمارستان نرگسی

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به عدم نصب برق، فضای سبز و جاده دسترسی مناسب به بیمارستان نرگسی گچساران گفت: برخی از حوزه های مدیریت گچساران تمایلی به اتمام این بیمارستان ندارند.

انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی از روند تکمیل بیمارستان نرگسی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پرویز پزدانپناه  در نشست بررسی وضعیت بیمارستان در حال احداث نرگسی گچساران اظهار کرد:دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل را دارد که این بیمارستان را افتتاح کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات  این بیمارستان خریداری شده است، گفت: در حوزه نیروی انسانی برای کار در بیمارستان نرگسی علاوه بر انتقال متخصیص بیمارستان رجایی در استخدام های جدید نیروی خوبی دیده شده است.

یزدانپناه تصریح کرد: بیمارستان نرگسی جایگزین بیمارستان شهید رجایی گچساران است و تجهیزات و خدمات ارائه شده در بیمارستان رجایی به بیمارستان نرگسی انتقال داده می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان نرگسی گچساران 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: با افتتاح این طرح در شهرستان گچساران سرانه تخت‌های بیمارستانی این شهرستان  افزایش خواهد یافت.

 پزدانپناه گفت: هم اکنون شهرستان گچساران با 3 بیمارستان از جمله بیمارستان شهید رجایی، بعثت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دارای 304 تخت بیمارستانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گچساران با اشاره به عدم نصب برق، فضای سبز و جاده دسترسی مناسب  به بیمارستان نرگسی گچساران اذعان کرد: برخی از حوزه های مدیریت گچساران تمایلی به اتمام این بیمارستان ندارند.

یزدانپناه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیش از45 میلیارد ریال  از شهرداری مطالبه دارد که انتظار می رود شهرداری پای کار  بیاید و این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول