اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

1416 ورزشکار سازمان‌دهی شده در رشته شنا در لرستان فعالیت می‌کنند

دبیر هیئت شنای استان لرستان گفت: یک هزار و 416 ورزشکار سازمان‌دهی شده در رشته شنا در لرستان فعال هستند که برخلاف سایر رشته‌های ورزشی میزان استقبال بانوان و آقایان در این رشته یکسان است.

1416 ورزشکار سازمان‌دهی شده در رشته شنا در لرستان فعالیت می‌کنند

وحیدبیگ‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: در استان لرستان 24 استخر سرپوشیده وجود دارد و این زیرساخت بزرگی برای رشد و توسعه ورزش شنا در لرستان است. 

وی بابیان اینکه یک هزار و 416 ورزشکار سازمان‌دهی شده در رشته شنا در لرستان فعال هستند، افزود: نکته قابل‌توجه این است که برخلاف سایر رشته‌های ورزشی میزان استقبال بانوان و آقایان از رشته شنا، شیرجه و واتر پولو یکسان  است.

دبیر هیئت شنای استان لرستان بیان کرد: پس از کرونا تمامی فعالیت‌های این هیئت در استان تعطیل‌شده  این در حالی است که در تعدادی از استان‌ها استخرهایی برای استفاده مردم و تمرینات بازیکنان حرفه‌ای بازگشایی شده است.

بیگ‌زاده با اشاره به اینکه قرار است اولین مسابقات فدراسیون شنا پس از کرونا در بهمن‌ماه برگزار شود، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های شیرجه کشور اولین مسابقات رسمی این فدراسیون است و استان لرستان نیز در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در لرستان باوجود استعدادهای زیاد رشته شیرجه شاهد هیچ‌گونه استخری برای تمرین این افراد نیستیم و اعضای تیم شیرجه لرستان برای تمرین به استخرهای استان مرکزی می‌روند.

دبیر هیئت شنای استان لرستان گفت: همچنین قرار است مسابقات شنای بانوان کشور نیز در شهر اصفهان در ماه‌های آتی برگزار شود و تیم بانوان لرستان نیز با تمام توان در این مسابقات شرک خواهد کرد.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول