اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دفاع مقدس نوین، ایران را در جنگ اقتصادی با دشمنان پیروز می‌کند

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دفاع مقدس نوین تعریف جدید و نقشه راه جدیدی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان تدوین کرده و این کار می‌تواند در جنگ اقتصادی نیز مانند جنگ تحمیلی ما را به پیروزی برساند.

دفاع مقدس نوین، ایران را در جنگ اقتصادی با دشمنان پیروز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمد زهرایی پیش از ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی که با حضور حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال کمیته امداد کشور برگزار شد با بیان اینکه گام دوم انقلاب، گام خارج شدن از آزمون و خطای گام اول است، اظهار کرد: گام دوم انقلاب بر روی دوش جوانان و نوجوانان گذاشته شده و رهبر انقلاب در این بیانیه 42 بار از واژه جوان و نوجوان استفاده کرده‌اند.

وی افزود: دشمن قصد دارد به انقلابی ضربه بزند که با مردم شکل گرفت و در هر جایی که مسئولان در کنار مردم قرار گرفتند موفقیت به دست آمده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: در دفاع مقدس دیدیم وقتی مردم پای کار آمدند به پیروزی رسیدیم و امروز نیز در جنگی دیگر نیاز است مردم از مسئولان حمایت کنند تا بتوان مشکلات را حل کرد.

سردار زهرایی یادآور شد: دشمنان سعی دارند با دروغ پراکنی و ناامیدی بین مردم و نظام فاصله بیاندازند و در طول اسلام و انقلاب این کار نیز ادامه داشته، اما باید هوشیار باشیم و اجازه این کار را به آنان ندهیم.

قائمه حفظ نظام مردم و ولی فقیه هستند 

وی بیان کرد: امروز هم انقلاب و هم دشمنان انقلاب می‌دانندکه قائمه حفظ این نظام مردم و ولی فقیه هستند و همین امر خطرناک است و دشمن نیز به دنبال ضربه زدن و فاصله انداختن بین مردم و رهبری است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امروز کسانی که در خط تولید کشور قرار دارند فرمانده جنگ اقتصاد مقاومتی هستند که با فشار دشمنان انقلاب به راه افتاده و ما به عنوان پشتیبان باید فضا برای فعالیت بیشتر آنان را باز کنیم.

سردار زهرایی اظهار کرد: دفاع مقدس نوین تعریف جدیدی می‌خواهد و باید نقشه راه جدیدی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان تدوین کرد و این کار می‌تواند در جنگ اقتصادی نیز مانند جنگ تحمیلی ما را به پیروزی برساند.

وی افزود: امروز با توجه به ظرفیت‌هایی که در بسیج و سپاه وجود دارد می‌توان با همکاری با نهادی مانند کمیته امداد که یک نهاد انقلابی با هدف کمک به محرومین کارهای بسیاری انجام داده در رفع بخشی از مشکلات با جهاد کارهای بزرگی انجام داد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: باید از تمام ظرفیت بسیج برای اجرای تفاهم نامه استفاده کنیم و امسال 9 استان به عنوان پایلوت انجام می شود تا بتوان از ظرفیت های اشتغال بهره گرفت.

سردار زهرایی یادآور شد: این طرح نیز می‌تواند با همکاری نهادهای انقلابی مانند طرح شهید سلیمانی موفق شود چرا که ظرفیت سپاه و بسیج در بحث محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان بسیار موثر است.

انتهای پیام/2330/75/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول