اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

طباطبایی: هزینه‌ اعزام‌ها10 برابر شده/ نیازمند پرداخت اعتبارات خاص به ورزش المپیکی بسکتبال هستیم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: با توجه به حضور در المپیک و بالا رفتن هزینه‌های اعزام، نیازمند پرداخت اعتبارات خاص به بسکتبال هستیم.

طباطبایی: هزینه‌ اعزام‌ها10 برابر شده/ نیازمند پرداخت اعتبارات خاص به ورزش المپیکی بسکتبال هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، رامین طباطبایی در خصوص دیدار با اعضای فراکسیون ورزش مجلس اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی یک سری بوجه‌های متفرقه برای برنامه های ویژه وجود دارد که در بخش ورزش این بودجه‌ها یا به وزارت ورزش اختصاص داده می‌شود یا کمیته ملی المپیک. از آنجا  هم که ما برنامه‌ها را برای حضور موفق در المپیک ارائه داده‌ایم، نیازمند دریافت اعتبارات خاص هستیم تا بتوانیم کارهایی که برای آماده سازی تیم مدنظرمان است را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هزینه‌ها نسبت به 2، 3 سال قبل 10 برابر شده است. ما طی سه سال گذشته 70 اعزام داشتیم، اما با بودجه‌های فعلی دیگر امکان انجام برنامه‌های قبلی وجود ندارد و با مشکل مواجه خواهیم شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: زمانی که به فدراسیون آمدم دلار 3800 بود، اما حالا حدود 24 هزار تومان است و 6 برابر شده است. اگر این اعتبارات تخصیص پیدا کند، دغدغه ما برای آماده سازی تیم رفع خواهد شد.

طباطبایی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این جلسه بودجه مورد نظر اختصاص پیدا کند؛ همان طور که قبلا به فدراسیون‌های کشتی، ناشنوایان و تنیس اختصاص پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول