اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

بارندگی و کاهش شدید دما از امروز/ پلیس راهور: از سفر غیرضروری اجتناب کنید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش و کاهش دما از هموطنان درخواست کرد از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

بارندگی و کاهش شدید دما از امروز/ پلیس راهور: از سفر غیرضروری اجتناب کنید

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی و کاهش شدید دما در قسمت‌هایی از نیمه غربی و شمالی و شمال شرقی از امروز تا پایان هفته، به هموطنان توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری در جاده‌ها خودداری کرده و در صورت سفر حتما تجهیزات زمستانی خودرو خصوصاً زنجیر چرخ را همراه داشته باشند. 

وی گفت:با توجه به بارندگی و برودت هوا احتمال لغزندگی جاده ها متصور است و رانندگان باید با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه در این جاده ها تردد کنند؛ همچنین قبل از حرکت از پر بودن باک سوخت خودرو اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد:تیم‌های پلیس راه و همکاران زحمتکش در بخشهای راهداری و سایر سازمانهای امدادی با آمادگی کامل برای خدمت رسانی و امداد در جاده ها حضور دارند.

وی به رانندگان توصیه کرد که با تیم‌های پلیس راه و سایر سازمانها امدادی همکاری لازم را داشته باشند و قبل از سفر از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند و به اطلاعیه های صادره در خصوص وضعیت جاده ها توجه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول