اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

انتقاد از رد مصوبات شورا در فرمانداری رشت

در جلسه علنی شورای شهر رشت از عملکرد فرمانداری رشت پیرامون روند بررسی و رد برخی از مصوبات شورای شهر رشت انتقاد شد.

انتقاد از رد مصوبات شورا در فرمانداری رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد رمضانپور رئیس شورای اسلامی شهر رشت صبح امروز در یک‌صد و هشتادمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه ۶ هزار تاکسی در رشت مشغول فعالیت است، اظهار کرد: رانندگان تاکسی در روزهای کرونایی نیز بسیار تلاش کردند و به شهروندان خدمات‌رسانی داشتند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره حواشی پیش‌آمده درباره رانندگان تاکسی اظهار کرد، سکوت در برابر برخی از اقدامات مافیایی و اقتصادی به‌هیچ‌وجه قابل‌پذیرش نیست و متأسفم برای آنانی که در چنین مواردی سکوت کرده و به اقشاری همچون رانندگان که حتی در روزهای کرونایی نیز مشغول خدمات‌رسانی بوده‌اند می‌پردازند.

بهراد ذاکری با انتقاد از اینکه شاهد رد برخی از مصوبات شورا از سوی فرمانداری رشت هستیم، گفت: در شورا مصوبه‌ای مبنی بر اینکه شهرداری رشت پیرامون هرگونه اقدامی درباره ساختمان‌هایی که بالغ‌بر یک‌صد سال قدمت دارند باید ابتدا موضوع را به شورا اعلام کند انجام شد و گویا به این مصوبه نیز ایراداتی وارد کرده‌اند و با این شرایط از استاندار تقاضا داریم نسبت به این روند ورود کنند.

تقدیم بودجه شهرداری رشت به شورا

یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه به‌زودی بودجه شهرداری رشت برای سال آینده تقدیم شورا می‌شود، اظهار کرد: به لطف الهی در سال جاری شاهد هستیم که اقدامات مربوط به بودجه در زمان مقرر در دست انجام است.

سید امیرحسین علوی با بیان اینکه طی گزارشی که اخیراً توسط شهردار رشت در صحن شورا پیرامون هزینه‌های جاری شهرداری عنوان شد به کاهش این هزینه‌ها تأکید شد، افزود: طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم در بخش هزینه‌های جاری در شهرداری رشت شاهد رشد و افزایش هستیم.

وی با تأکید بر اینکه باید در انجام امورات، هزینه‌ها کنترل شود، تصریح کرد: شهردار رشت برای به حرکت درآوردن چرخ‌دنده‌های سنگین برخی از امور به‌تنهایی در حال هزینه کردن است و معتقدم شورا باید حمایت بیشتری از وی انجام دهد و البته شورا تاکنون نیز به‌خوبی با وی همراهی داشته است.

علوی با اشاره به اینکه شهردار رشت با شعار فساد ستیزی به صحن شورا ورود کرد، افزود: شهردار رشت اگر بخواهد درباره مدیری تصمیم‌گیری کند نباید پس‌ازآن نگران برخوردهای متعاقب آن باشد و باید حمایت بیشتری از وی انجام شود.

وی به وضعیت ساختمان دانش‌سرا و مباحث مطرح‌شده پیرامون تملک این ساختمان اشاره کرد و گفت: فردی تمایل خود را به‌منظور مرمت این ساختمان تاریخی اعلام کرده و قصد دارد به‌جای دریافت نقدی به‌صورت تهاتر دیون دراین‌باره  اقدام کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول