اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ضرورت رفع معضل حاشیه‌نشینی ‌مورد توجه رهبر انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: حاشیه‌نشینی ‌در کل کشور برای جامعه کانونی رنج‌آور شده است که در حال حاضر مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

ضرورت رفع معضل حاشیه‌نشینی ‌مورد توجه رهبر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در  اتاق بازرگانی کاشان با بیان اینک ه کاشان دارالمونین و نقطه نوآوری ایمان است، اظهار کرد: مسجد جامع کاشان نقطه ایست که اولین بار نماز جمعه در شریعت اسلامی خوانده و به پا شده است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با اشاره به این که حاشیه‌نشینی ‌در منطقه کاشان  مردم را رنج ‌می‌دهد، افزود: حاشیه‌نشینی ‌در کل کشور برای جامعه کانونی رنج‌آور شده است که در حال حاضر مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی بابیان این که جنگل‌ها، زمین‌ها،‌‌ منابع، معادن، سواحل و آحاد مردم ما شناسنامه‌دار نیستند، افزود: اگر شهر شناسنامه‌دار باشد و بداند حیطه و حریمش تا کجاست و ساخت و ساز مدیریت بشود قطعاً به  این زائده‌های غدد نامیزان مواجه ‌نمی‌شویم.

امام‌جمعه کاشان بابیان این که شهرداران ما مقتدر نیستند و از هر طرف برای بافت و نمای شهری به شهرداران فشار می‌آورند، تصریح کرد: دو قدرت فرماندار به‌ عنوان نماینده دولت برای ایجاد هماهنگی و قدرت شهردارها به‌ عنوان نماینده مردم باید بدرخشند، شهردار باید قدرت بالایی داشته باشد که بتواند تصمیمات درستی در خصوص ساخت‌ و سازها بگیرد اما هنوز به فهم و درک یک شهردار نرسیدیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم روزی شهری را پایلوت داشته باشیم که آن را به‌ عنوان طرح تفصیلی یاد کنیم و فراتر از آن چیزی ساخته نشود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول