اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خدمات سازمان تامین اجتماعی غیر حضوری شد

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی، طرح ۳۰۷۰ به‌عنوان تحولی در خدمات الکترونیک به جای مراجعه حضوری در تمامی شعبه‌‎های این سازمان اجرا شده است.

خدمات سازمان تامین اجتماعی غیر حضوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس ازشیراز، ابراهیم کشاورز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اجرای این طرح بیش از ۳۰ خدمت پر مراجعه به صورت غیر حضوری  به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: با اجرایی شدن این طرح غیرحضوری با کاهش ۷۰ میلیونی مراجعه به شعبه‌های سازمان تامین اجتماعی در کشور و ۳.۵ میلیونی در استان فارس روبه‌برو خواهیم بود.

کشاورز با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی بیش از ۴۴ میلیون نفر در کشور و دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در فارس زیر پوشش دارد، اظهار داشت:  میزان مراجعه کنندگان  سالانه به شعب سازمان تامین اجتماعی در کشور ۹۰ میلیون و در این استان پنج میلیون نفر هستند.

این مسئول استانی تصریح کرد: جلوگیری از اتلاف وقت، شناسایی موقعیت شغلی و پرداخت هزینه، شفاف سازی بیمه شدگان و کارفرمایان، پاداش، زمان و میزان حقوق  بازنشستگی و دیگر موارد خدماتی ازجمله اهداف و مزایای طرح خدمات الکترونیکی و غیر حضوری است.

وی بیان داشت: جمعیت زیرپوشش تامین اجتماعی در استان فارس ۴۷.۲ در صد کل کشوری است و نیز مجموع مستمری بگیران ۲۳۰ هزار نفر، پرداخت مستمری ماهیانه ۵۰۰ میلیارد تومان و هزینه مطالبات سازمان از کارفرمایان نیز ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

کشاورز اضافه کرد:  تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری ۲۱ هزار نفر، پرداخت بیمه بیکاری ماهیانه ۶۵ میلیارد تومان و هزینه  درمان ماهیانه ۲۰۰ میلیارد تومان درفارس است.

وی ابراز داشت: از بیمه شدگان درخواست می شود در صورتی که مشاهده هرگونه  مطالبات و یا مواردی در مورد بیمه دارند می توانند به آدرس سامانه es.tamin.ir  و یا eservices.tamin.ir  مراجعه و از نحوه ارائه خدمات  طرح سامانه الکترونیکی و یا غیر حضوری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ن 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول