اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

زیرساخت‌های گردشگری در سمنان توسعه یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه گردشگری و تبدیل استان سمنان به مقصد گردشگری توسعه زیرساخت‌هاست.

زیرساخت‌های گردشگری در سمنان توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مجتمع فرهنگی هنری سرخه که در سالن ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: احداث و راه‌اندازی مجتمع فرهنگی هنری سرخه، در توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تبدیل استان به مقصد گردشگری مؤثر است.

وی بیان کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه گردشگری و تبدیل استان سمنان به مقصد گردشگری توسعه زیرساخت‌هاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: مجتمع فرهنگی هنری سرخه، طرح عمرانی گردشگری بسیار ارزشمند و مطلوب است که می‌تواند در تحقق امر تبدیل استان از معبر به مقصد گردشگری نقش شایانی ایفا کنند.

فخری گفت: این مجتمع علی‌رغم اینکه در سرخه احداث می‌شود، متعلق به‌کل مردم ایران بوده و تمام مردم ایران اسلامی و همچنین زائران گران‌قدر امام هشتم (ع) از خدمات و امکانات رفاهی گردشگری آن منتفع خواهند شد.

وی از تلاش‌های تمامی مسؤولان دخیل در امر اجرا و احداث این مجتمع فرهنگی هنری تقدیر کرد و افزود: زمان‌بر شدن طرح‌های عمرانی یکی از مشکلات جدی این بخش است که حلاوت و شیرینی اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها را برای مردم از بین می‌برد و نیاز است تا با تلاش و پیگیری مضاعف، هر چه زودتر شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این مجتمع باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: گزارش هفتگی از اقدامات و پیگیری‌های انجام شده و روند پیشرفت پروژه به نهاد ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

فخری اظهار کرد: در این جلسه به طور ویژه بحث تملک و خریداری ۱۰ هکتار زمین‌های اطراف این طرح در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم بهترین بهره‌وری را از این مهم داشته باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول