اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ثبات مصرف گاز زنجان در بخش‌‌های مختلف به جز خانگی

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به ثبات مصرف گاز در همه بخش‌ها به غیر از بخش خانگی نسبت به سال گذشته گفت: در این بخش مصرف تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

ثبات مصرف گاز زنجان در بخش‌‌های مختلف به جز خانگی

موسی احمدلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مدیریت مصرف انرژی باید همواره مورد توجه باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه در سه ماهه پاییز سال‌جاری بخش خانگی ۵۰ درصد مصرف گاز استان را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: سهم بخش صنعت ۲۵ درصد، نیروگاه ۱۸ درصد و CNG  هم 5 درصد بوده است.

وی سهم مصرف گاز بخش خانگی استان زنجان در سال گذشته را ۳۶ درصد اعلام کرد و افزود: ۲۷ تا ۳۰ درصد مصرف گاز در سال گذشته در نیروگاه‌ها، ۵ درصد در CNG و ۳۰ درصد نیز در سایر مصارف بوده است.

احمدلو با اشاره به ثبات مصرف گاز در همه بخش‌ها به غیر از بخش خانگی نسبت به سال گذشته بیان کرد: در این بخش مصرف تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خاطر نشان کرد: همین امر موجب شده مصرف سوخت برخی از نیروگاه‌ها و صنایع محدود شود.

وی همچنین از پایش میزان مصرف گاز ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان توسط کارشناسان این شرکت خبر داد و افزود: این طرح در پی برودت هوا و افزایش مصرف گاز و بر اساس بخشنامه ابلاغی از طرف معاون اول رئیس جمهور انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ادارات دولتی باید در مصرف گاز خود نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد صرفه‌جویی کنند، گفت: تاکنون در همه دستگاه‌های اجرایی استان ۵ هزار و ۱۰۷ مورد بازرسی و پایش انجام شده است.

انتهای پیام /۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول