اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کانون تربیتی محلی موثرترین راه برای تقویت روابط والدین با دانش‌آموزان

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان یزد از اجرای طرح کانون‌های تربیتی محلی مدارس با هدف قوی‌تر شدن ارتباط والدین و دانش‌آموزان در زمینه فرهنگی در این استان خبر داد.

کانون تربیتی محلی موثرترین راه برای تقویت روابط والدین با دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، ابراهیم پیمان‌فر با حضور در شورای آموزش و پروش شهرستان مهریز، با بیان این که اجرای طرح کانون‌های تربیتی محلی مدارس مستلزم پیوند‌‌ عمیق مد‌‌رسه و محلات است، اظهار کرد: مهمترین رکن د‌‌ر اجرای این طرح همکاری و تعامل مد‌‌یر مد‌‌رسه است.

وی افزود: در این طرح به شناسایی ظرفیت‌های محلی مد‌‌رسه برای اجرای فعالیت‌های مشترک فرهنگی، بررسی روش‌های جلب همکاری نهاد‌‌ها و اشخاص مؤثر د‌‌ر محله، تد‌‌وین و تنظیم تقویم اجرایی برای یک سال تحصیلی اقدام می شود.

رئیس انجمن اولیاء و مربیان استان یزد گفت: برگزاری جلسات مشترک با هر یک از نهاد‌‌های د‌‌ولتی و غیرد‌‌ولتی ، اشخاص مؤثر محلی، هماهنگی برای استفاد‌‌ه قانونمند‌‌ از امکانات محله برای مد‌‌رسه و بالعکس  از وظایف و تکالیف اجرای این طرح د‌‌ر سطح مدارس  است.

پیمان‌فر تصریح کرد: سند تحول بنیادین، مدرسه باید محور فعالیت‌های تربیتی  و فرهنگی محله باشد تا بتوانیم به هم‌افزایی برسد و از موازی کاری جلوگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در یک محلی قرار است فعالیت تربیتی و فرهنگی انجام شود باید محور آن کانون، مدرسه باشد.

انتهای پیام/ چ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول