اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

انتشار کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه آزاد

برگه ورود به جلسه آزمون زبان (EPT) بهمن ماه دانشگاه آزاد منتشر شد.

انتشار کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه آزاد

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، برگه ورود به جلسه آزمون EPT بر روی سامانه ثبت‌نام آزمون EPT به نشانی english.iau.ac.ir/ept قرار گرفت. این آزمون روز جمعه 3 بهمن ماه برگزار می‌شود.

داوطلبان می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری (شماره پرونده)، کد ملی و شماره شناسنامه خود اقدام به دریافت برگه ورود به جلسه کنند.

همچنین داوطلبان می‌توانند برای بازیابی شماره پرونده آزمون مربوطه با تلفن گویا ۴۷۴۳-۰۲۱ تماس گرفته و از طریق شماره گیری کد ۲ و سپس شماره گیری شماره ۱ ، نسبت به بازیابی شماره پرونده خود اقدام کنند.

به گزارش فارس، دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد در سامانه «فارس من» درباره نحوه برگزاری آزمون EPT گله‌مندند و می‌گویند: دانشجویان دکتری برای دفاع از پایان‌نامه باید نمره 50 آزمون زبان را داشته باشند اما الان 5 ماه است آزمون زبان برگزار نشده و دانشجویانی که پایان‌نامه را آماده کرده‌اند به دلیل نگرفتن نمره زبان و عدم برگزاری آزمون نمی‌توانند دفاع کنند در حالی که شهریه یک ترم را هم باید پرداخت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول