اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فارس من| بیمارستان اسلام‌آباد غرب تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است

دادستان اسلام آباد غرب با بیان اینکه بیمارستان این شهرستان تکمیل شده است، گفت: بیمارستان اکنون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است و پس از تکمیل تجهیزات پزشکی که باید از سوی علوم پزشکی انجام شود، آماده بهره برداری خواهد بود.

فارس من| بیمارستان اسلام‌آباد غرب تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جمعی از مردم شهرستان اسلام آباد غرب با درج یک مطالبه در سامانه «فارس من» خواهان رسیدگی به وضعیت بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان شدند.

این درخواست به شرح ذیل است:

«بیمارستان اسلام‌آباد غرب در اسفند ۹۵ با حضور وزیر وقت بهداشت افتتاح گردید و در زلزله آبان ماه ۹۶ تقریبا از بین رفت اکنون بعد از ۳۸ ماه که از زلزله می‌گذرد و همچنین بعد از چندین بار وعده افتتاح و تجهیز هنوز بلاتکلیف مانده و نیز یادآوری این نکته حائز اهمیت است که این بیمارستان چند شهرستان اطراف را نیز پوشش می‌دهد اکنون از خبرگزاری محترم فارس تقاضای بررسی این مطالبه را خواهانیم.»

در همین خصوص سجاد ملایری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درخصوص آخرین پیگیری‌ها جهت تکمیل بیمارستان اسلام آباد غرب، اظهار داشت: پس از وقوع زلزله و تخریب این بیمارستان پیگیری‌ها از سوی دادستانی اسلام آباد غرب آغاز شد.

وی با بیان اینکه برخی از مسؤلان فقط در حد شعار دادن و عکس گرفتن عمل کردند، افزود: اگر دستگاه قضایی این موضوع را پیگیری نمی‌کرد، به راه اندازی مجدد به نتیجه نمی‌رسید.

دادستان شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: حدود دو سال پیش در جلسه‌ای که با حضور استاندار کرمانشاه، معاون وزیر و مدیران استانی تشکیل شد، مسؤلین دولتی اراده‌ای برای ارسال نامه به رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور جهت جذب بودجه نداشتند و نامه درخواست تخصیص ٧ میلیارد تومان از سوی دادستانی اسلام آباد غرب ارسال شد.

ملایری بیان کرد: اگر جذب مبلغ ٧ میلیارد تومان که پیگیری آن از سوی دستگاه قضایی بود انجام نمی‌گرفت، اکنون با ۴٠ میلیارد تومان نیز بیمارستان اسلام آباد غرب تکمیل نمی‌شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان اسلام آباد غرب پتانسیل پوشش شهرستان‌های اطراف را نیز دارد ادامه داد: کار دیگری که از سوی دستگاه قضایی انجام شد، ارتقای سطح این بیمارستان بود که اکنون سیستم غربال‌گری و ام.آر.آی نیز به مجموعه بیمارستان اضافه شده است.

دادستان اسلام آباد غرب با بیان اینکه بیمارستان این شهرستان اکنون تکمیل شده است تأکید کرد: بیمارستان اکنون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است و پس از تکمیل تجهیزات پزشکی که باید از سوی علوم پزشکی انجام شود، آماده بهره برداری خواهد بود.

ملایری در پایان آخرین وضعیت پرونده پیمانکاران بیمارستان اسلام آباد غرب گفت: رأی بدوی مبنی بر محکومیت پیمانکار که شامل زندان و ممنوعیت فعالیت ساخت و ساز بصورت موقت است صادر شده و اکنون باید دید که دادگاه چه تصمیم و حکمی را صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/ح/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول