اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دهه فجر تجلی خدمات دستگاهها در یک سال اخیر است/ بیان اقدامات به مردم سبب اعتمادآفرینی می‌شود

رییس شورای اطلاع‌رسانی استانداری هرمزگان گفت: دهه فجر تجلی خدمات دستگاه‌ها در طول یک سال اخیر است که باید بدرستی برای مردم بیان و تبیین شود.

دهه فجر تجلی خدمات دستگاهها در یک سال اخیر است/ بیان اقدامات به مردم سبب اعتمادآفرینی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی عصر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان اظهار داشت: تمام عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان در هفته دولت و دهه فجر تجلی می‌یابد و باید دهه فجر امسال به عرصه‌ای برای معرفی خدمات صورت گرفته به مردم باشد.

وی با بیان این که اطلاع‌رسانی مناسب از خدمات صورت گرفته در یک سال اخیر و ارائه آمار مقایسه‌ای از اقدامات صورت گرفته در سال‌های مختلف می‌تواند سبب تقویت اعتماد و امید در وجود مردم شود، افزود: سرعت پیشرفت هرمزگان بنا به گفته مسافران و آنانی که بعد از مدتی به استان سفر می‌کنند، قابل توجه است و این ها نشانه تلاش‌هایی است که از سوی دولتمردان و دیگر بخش‌ها در جریان است.

رییس شورای اطلاع رسانی هرمزگان ادامه داد: کارهای بزرگی در سال‌های اخیر در مناطق مختلف استان بخصوص مناطق روستایی صورت گرفته که در 40 سال پس از انقلاب اسلامی بی‌نظیر است ولی کمتر از آنها سخن گفته می‌شود و این در حالی است که بیان آنها می‌تواند سبب شکوفایی ویژه‌ای در جامعه شود و اذهان جامعه را نیز نسبت به موضوعات مختلف روشن کند.

رئوفی به اهمیت تقویت ارتباط میان مدیران با مردم اشاره و عنوان داشت: این انقلاب را مردم فقیر به پیروزی رساندند و اکنون نیز همین مردم آن را حفظ کرده‌اند و لذا خدمت به مردم محروم در روستاها یک اهمیت ویژه‌تری دارد و اطلاع رسانی به این عزیزان در مورد اقدامات انجام شده بسیار با اهمیت است.

وی با تأکید بر این که هر وقت با مردم باشیم، پیروزیم و موفقیت ما حتمی است، گفت: سرکشی مداوم مسؤولان از مردم و شنیدن مشکلات آنان و تلاش برای رفع آنها یک وظیفه بر دوش مسؤولان امر است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان خواستار اطلاع رسانی مناسب از پروژه‌های افتتاحییه در دهه فجر و همین طور پروژه‌هایی که قرار است فردا با حضور وزیر بهداشت افتتاح شوند، شد.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول