اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

جریان جهادی کشور به دنبال تسهیل‌گری است نه تسخیرگری

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جریان جهادی کشور به دنبال تسهیل‌گری است نه به دنبال تسخیرگری و به همین دلیل است که ما همیشه در کنار مردم هستیم و مروم نیز همیشه بسیج را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

جریان جهادی کشور به دنبال تسهیل‌گری است نه تسخیرگری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمد زهرایی عصر امروز در نشست با گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان کردستان به مولفه‌های انقلابی‌گری اشاره کرد و اظهار کرد: دو مولفه شجاعت و بصیرت مهمترین مولفه‌های انقلابی‌گری هستند و باید قبل از هر چیزی با بصیرت دشمنان خود را بشناسیم و با شجاعت در مقابل آنها بایستیم.

وی افزود: این دو مولفه باید در یک جهادگر وجود داشته باشد تا بتواند در راه خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی و مقابله با دشمنان فعالیت‌های خود را پیش ببرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: اگر جهادگران ما باور را در برابر بارو و اراده را در مقابل ارابه دشمنان داشته باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند آسیبی به ما بزند.

سردار زهرایی یادآور شد: جریان جهادی کشور جریان کنشی و آفندی به جای واکنشی و پدافندی است و هیچ جهادگری نمی‌ایستد تا دشمن به او حمله کند و بعد پاسخ دهد بلکه در مقابل دشمن ایستاده و اجازه حمله را به دشمن نمی‌دهد.

وی بیان کرد: جریان جهادی کشور به دنبال تسهیل‌گری است نه به دنبال تسخیرگری و به همین دلیل است که ما همیشه در کنار مردم هستیم و مروم نیز همیشه بسیج را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی تاکید مقام معظم رهبری سپرده شدن مسئولیت‌های مهم کشور به جوانان است و از این رو جوانان جهادگر باید مسئولیت‌پذیر باشند تا بتوانند کارهای جهادی را انجام دهند.

سردار زهرایی اظهار کرد: در این راه جوانان جهادگر باید میدان‌دار باشند و از هیچ نیش و کنایه‌ای هراس نداشته باشند و جان و مال خود را در راه جهاد در راه انقلاب فدا کنند.

وی افزود: ما باید به دنبال جوانان مومن انقلابی باشیم تا بتوانیم اهداف سازمان بسیج سازندگی کشور را پیش ببریم و اگر در این افراد راه انقلابی‌گری و جهادگری را قبول نداشته باشند نمی‌توان به موفقیت رسید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: جهادگران روی دیگر جبهه مقاومت هستند که در راه خدمت‌رسانی به محرومین و حمایت از مظلومین در هر جایی که نیاز باشد ورود می‌کنند.

سردار زهرایی یادآور شد: در همین راستا ماموریت‌هایی به این سازمان محول شده مانند کمک‌های مومنانه که مهمترین وظیفه سازمان بسیج سازندگی در اوضاع و احوال کشور است و در مرحله‌های بعد محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: جهش تولید دیگر وظیفه‌ای است که به این سازمان محول شده تا در راستای ایجاد اشتغال در جامعه بتوان نقش موثری را ایفا کرد و باید طرح‌هایی در این حوزه تعریف کرد که بیشترین نقش را در رفع بیکاری در جامعه داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی دیگر وظیفه ای است که جهادگران بر عهده دارند و جهادگران در هر حوزه‌ای که بتوانند به محرومین خدمت کنند باید وارد عمل شوند.

سردار زهرایی اظهار کرد: امروز نیز تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد منعقد شد که در حوزه مسکن محرومین، اشتغال، کارآفرینی، کمک مومنانه و دیگر حوزه‌ها فعالیت‌هایی را اجرایی کنیم.

وی افزود: امیدواریم با ظرفیت‌هایی که در مناطق کردستان وجود دارد جهادگران بتوانند در راه ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی گام‌های موثری بردارند.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول