اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فوت مشکوک اسیر فلسطینی بعد از دریافت واکسن کرونا

مؤسسه رسیدگی به امور زندانیان فلسطینی از فوت یکی از اسرای فلسطینی بعد از دریافت واکسن کرونا خبر داد.

فوت مشکوک اسیر فلسطینی بعد از دریافت واکسن کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هیأت امور اسرا و آزادگان و کانون «اسیر فلسطینی» از فوت یکی از اسرای فلسطینی بعد از دریافت واکسن کرونا خبر داد.

این هیأت چهارشنبه  گزارش داد که «ماهر ذیب سعسع»، اسیر فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی یک روز بعد از دریافت واکسن کرونا فوت کرده است.

سعسع از اهالی «قلقیلیه» کرانه باختری بوده و از سال ۲۰۰۶ در زندان «ریمونیم» رژیم صهیونیستی بوده و به ۲۵ سال زندان محکوم بود.

هیأت فلسطینی مذکور با صدور بیانیه‌ای درباره فوت این اسیر فلسطینی گفت که جزئیات واضحی تا به‌ الآن درباره فوت ذیب سعسع وجود ندارد ولی این مسئله تا رسیدن به واقعیت، آن را پیگیری خواهد کرد.

این هیأت با بیان اینکه اسیر فلسطینی نام‌برده شده از بیماری و مشکلات بهداشتی رنج می‌برد، مقامات رژیم صهیونیستی را مسئول کامل فوت این اسیر و وضعیت همه زندانیان دربند این رژیم دانست.

طی ماه‌های گذشته بر اثر اهمال صهیونیست‌ها، زندانیان فلسطینی به کرونا مبتلا شده و شمار آن‌ها به بیش از ۲۳۰ نفر رسیده است (جزئیات بیشتر).

صهیونیست‌ها در ابتدا حاضر به کمک به این اسرا نبودند، با این حال طی روزهای أخیر با فشار گروه‌های فلسطینی و رسانه‌ای شدن موضوع ممانعت تل‌آویو در تزریق واکسن کرونا به زندانیان فلسطینی، مقامات رژیم موافقت کرده‌اند که به تعدادی از اسرای فلسطینی واکسن تزریق شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول