اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

4 هزار کارگر زنجانی به کووید 19 مبتلا شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 948 نفر در واحدهای تولیدی استان مبتلا به کووید 19 شده‌اند، گفت: شهرستان زنجان با بیش از 2 هزارنفر بیشترین آمار مبتلایان را دارد.

4 هزار کارگر زنجانی به کووید 19 مبتلا شدند

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کرونا موجب ضرر واحدهای تولیدی و ابتلای برخی از کارکنان آنها به بیماری کووید 19 شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 948 نفر در واحدهای تولیدی استان مبتلا به بیماری کووید 19 شده‌اند، بیان کرد: شهرستان زنجان با بیش از 2 هزار و ۷۰ نفر بیشترین مبتلا و شهرستان طارم نیز با ۱۹ نفر، کم‌ترین تعداد مبتلا به کرونا در استان را در بین کارگران دارد. 

یوسفی تصریح کرد: متاسفانه تاکنون سه نفر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی استان بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا فوت شده‌اند. 

وی همچنین از تشکیل کمیته فرهنگی نظارت بر مسائل بهداشتی کارخانجات خبر داد و افزود: در همین راستا هسته‌های همیاران سلامت در واحدهای تولیدی استان به تعداد 455 مورد تشکیل شده است.

یوسفی با بیان اینکه تعداد واحدهای معرفی شده برای دریافت اقلام بهداشتی از تعاونی داروسازان 300 مورد بوده است، اضافه کرد: تعداد کارگران بهره‌مند از اقلام بهداشتی با معرفی اداره کل نیز 32 هزار نفر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین از فعال کردن خانه‌های بهداشت کارگری برای کنترل کارگران و نظارت بر پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: در این راستا 109 خانه بهداشت کارگری فعال شده است.

وی با اشاره به مجازی کردن آموزش‌های فرهنگ کار و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کار و تولید استان گفت: تعطیلی مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در راستای تبعیت از پروتکل‌های بهداشتی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول