اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خانه‌دار شدن۲۲۶ مددجوی کمیته امداد در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۲۲۶ خانوار تحت حمایت این نهاد در سال جاری صاحب‌خانه شدند که از این میان ۱۸۳ خانوار روستایی و ۴۳ خانوار شهری هستند.

خانه‌دار شدن۲۲۶ مددجوی کمیته امداد در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد با بیان اینکه ۱۸۳ خانوار روستایی و ۴۳ خانوار شهری تحت حمایت کمیته امداد این استان در ۹ ماهه امسال صاحب‌خانه شدند، اظهار کرد: احداث این واحدها ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است.

وی ادامه داد: این مبالغ از طریق اعتبارات دولتی، زکات، تسهیلات صندوق امداد ولایت، صدقات، تسهیلات سایر بانک‌ها و آورده خود مددجویان پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه این نهاد از ابتدای امسال بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومان خدمات عمرانی به مددجویان استان ارائه داده است، افزود: این میزان خدمات ۸۸۷ مورد بوده است که از این تعداد ۶۶۱ مورد آن مربوط به تعمیرات و ساخت خدمات بهداشتی، ۱۸۳ مورد مربوط به مسکن روستایی و ۴۳ مورد نیز در خصوص مسکن شهری بوده است.

وی یادآور شد: در سال جاری این نهاد به ۱۲۰ خانوار مستأجر تحت حمایت خود اجاره مسکن به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

الهی راد همچنین از ساخت و تعمیر پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد در سال ۹۸ خبرداد و گفت: از مجموع اقدامات عمرانی سال قبل حدود سه هزار و ۵۰۰ مورد ویژه مددجویان سیل‌زده و باقی‌مانده نیز برای خانوارهای عادی تحت حمایت این نهاد انجام‌شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول