اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فعالیت دستگاه‌های ارز دیجیتال در قزوین با کسب مجوز بلامانع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: فعالیت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال یا ماینرها در صورت اخذ مجوز از سازمان صمت و پرداخت حقوق و عوارض دولتی بلامانع است.

فعالیت دستگاه‌های ارز دیجیتال در قزوین با کسب مجوز بلامانع است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از  روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین، اظهار داشت: فعالیت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال یا ماینرها در صورت اخذ مجوز از سازمان صمت و پرداخت حقوق و عوارض دولتی بلامانع است.

وی ادامه داد: برق مصرفی دستگاه‌های ارز دیجیتال، موضوع بسیار مهمی است و باید شرکت توزیع برق در جریان این دستگاه‌ها باشد تا مصرف آنها از برق یارانه‌ای صورت نگیرد.

وی با اشاره به کشفیات پلیس استان در حوزه قاچاق کالا و ارز، اضافه کرد: در ۹ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل، میزان کشفیات پلیس استان ۸۹ درصد افزایش یافته است که باید از زحمات آنها در این زمینه قدردانی کرد.

این مسوول با اشاره به راه اندازی پلیس اقتصادی استان، گفت: امیدواریم با تشکیل این پلیس، پیگیری مباحث حوزه اقتصادی در استان سرعت بیشتری بگیرد و با همکاری همه مجموعه‌ها در حمایت از رونق تولید و مقابله با عناصر تهدید کننده تولید، قدم‌های خوبی برداشته شود.

حبیبی اضافه کرد: در بازرسی‌ها به منظور شناسایی و کشف کالاهای قاچاق باید از تیم‌های مشترک و نمایندگان دستگاه‌های تخصصی در کنار نیروی انتظامی استفاده شود تا از همان ابتدا در مورد قاچاق بودن یا نبودن کالا نظر نهایی صادر گردد و مشکلات بعدی در این زمینه ایجاد نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت:سازمان صمت، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی از عرضه خارج از شبکه نهاده‌ها و کودهای شیمیایی جلوگیری کنند تا مشکلات بعدی را در تامین و عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم شاهد نباشیم.

حبیبی ادامه داد: خروج بدون مجوز تخم مرغ از استان را هم سازمان دامپزشکی و هم نیروی انتظامی استان مد نظر داشته باشند تا از مشکلات آتی در این زمینه جلوگیری شود.

وی در خصوص پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان،گفت: از سال گذشته اقدامات خوبی از سوی راهنمایی و رانندگی و جهاد کشاورزی استان در این زمینه صورت گرفته ولی ظاهرا روند آن کند شده است.

معاون استاندار گفت: باید اطلاع رسانی جامعی در این زمینه صورت گیرد تا کشاورزان ظرف دوماه آینده برای پلاک گذاری ادوات کشاورزی اقدام کنند درغیر این صورت تحویل سوخت به آنها ممنوع می‌شود.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول