اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ظرفیت افراد تاثیرگذار در تبلیغ دین به کار گرفته شود

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه باید از ظرفیت افراد تاثیرگذار در حوزه آموزش و تبلیغ دین بهره‌مند شویم گفت: به دنبال این هستیم سازمان تبلیغات اسلامی تبدیل به یک مرجع فکری، محتوایی و آموزشی در حوزه دین شود.

ظرفیت افراد تاثیرگذار در تبلیغ دین به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر صبح امروز در جمع مبلغان استان با بیان اینکه ماهیت سازمان تبلیغات اسلامی طوری است که نیازمند دستیابی به مرجعیت در عرصه‌های آموزش و تبلیغ است اظهار کرد: با مسوولان اداره تبلیغات اسلامی جلساتی داشتیم تا بتوانیم در حوزه آموزش اقشار تاثیرگذار  برنامه‌‌ریزی جامع داشته باشیم.

وی با تاکید به طراحی نیازهای آموزشی استان با حضور اساتید مختلف گفت: باید در هر استانی به طور جداگانه، بومی و اقتضای آن آموزش‌هایی برای اقشار مختلف طراحی کنیم.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اهمیت به آموزش عمومی جامعه و با درخواست از مسوولان تبلیغات اسلامی استان در بسترسازی در این زمینه خاطرنشان کرد: افراد مختلفی در مشاغل مختلف در حال فعالیت هستند که مثلا پای منبر نمی‌روند، حوصله نگاه به مطالب گوشی یا تلویزیون را ندارند، باید گلوگاه‌های آموزشی آنها را پیدا کرده و آموزش مورد نیاز را طراحی و برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در موضوعات مبتلا به افراد مختلف جامعه ویدئوها و موشن‌گرافی‌های یک یا دو دقیقه‌ای در حوزه خانواده، تربیت فرزند، معیشت و اقتصاد طراحی کنیم‌ و آن را از نگاه اسلامی و دینی به صورت آموزش عمومی در نظر بگیریم، افراد عمومی جامعه را تحت تاثیر قرار خواهیم داد.

متقی‌فر با بیان اینکه همدان از گذشته جزو استان‌های دارای ظرفیت بالا در حوزه‌های آموزشی و علمی بوده و علما و نخبگان علمی، سیاسی  و دینی از این استان رشد کرده‌اند یادآور شد: این ظرفیت باید رویکرد ملی پیدا کند یعنی بتوانیم از ظرفیت‌های استانی به صورت ملی استفاده کنیم.

 وی با بیان اینکه باید از ظرفیت افراد تاثیرگذار در سطح کشور استفاده کنیم تاکید کرد: به دنبال این هستیم سازمان تبلیغات اسلامی تبدیل به یک مرجع فکری، محتوایی و آموزشی در حوزه دین شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول