اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

15 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت آزادسازی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از آزادسازی 15 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت خبر داد و گفت: این عملیات شامل تخریب 32 مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

15 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت آزادسازی شد

اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: جهاد کشاورزی در حفاظت از اراضی کشاورزی و باغات و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز عزم جدی دارد و برای حصول نتایج مورد انتظار باید تمامی نهادها و دستگاه‌های دخیل در این حوزه مشارکت جدی داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان کرج را یک معضل برشمرد و افزود: به صورت جدی با سودجویان و متخلفین برخورد خواهد شد، در این راستا نیازمند حمایت و مشارکت مردم هستیم.

این مقام مسؤول بیان کرد: در راستای حفاظت از بستر تولید غذا، امروز 15 هکتار از اراضی یکپارچه کشاورزی ماهدشت که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای خدوم جهاد و دستور مقام قضایی آزاد سازی شد.

صارمی از آزادسازی اراضی کشاورزی ماهدشت، خیابان جم و کوچه طراوت با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان در روز چهارشنبه 1 بهمن 99 خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب 32 مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت کرج گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی در ماهدشت، خیابان جم و کوچه طراوت، بالغ بر 32 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، فونداسیون، بنا، استخر، محوطه سازی و دپوی مصالح تخریب و 15 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول