اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تقدیر ویژه استاندار هرمزگان از حمایت سپاه در مبارزه با کرونا

استاندار هرمزگان گفت: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا، نیروهای نظامی مستقر در استان بخصوص سپاه با آوردن تمامی امکانات خود به پای کار مبارزه با این بیماری و درمان بیماران آوردند و این به مهار این بیماری در استان خیلی کمک کرد.

تقدیر ویژه استاندار هرمزگان از حمایت سپاه در مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی پیش از ظهر ارمروز در نشست ستاد استانی کرونا در هرمزگان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: شرایط استان هرمزگان به لحاظ شیوع کرونا با دیگر استان‌های کشور کاملا متفاوت بود و ما به لطف خدا و همراهی خوب مردم تنها یک پیک از بیماری کرونا را در 11 ماه اخیر تجربه کردیم.

وی به وجود بسیاری از ظرفیت‌های مهم ملی در این استان اشاره و گفت: منابع خوبی در این مدت برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان اختصاص یافت و ما در روزهای ابتدایی این بیماری از نیروهای مسلح مستقر در استان کمک گرفتیم که آنها نیز بخصوص سپاه و ارتش بلافاصله تجهیزات خودشان را پای کار آوردند و به مهار ابتلای به این بیماری کمک کردند.

استاندار هرمزگان با رعایت خوب پروتکل‌های بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان در تمامی زمینه‌ها و ایجاد وضعیت آبی در استان در هفته‌های اخیر، خاطرنشان کرد: بخش خدمات نقش مهمی در اقتصاد استان دارد و این جمعیتی که در روزهای اخیر به هرمزگان آمد، یک خوشحالی و یک نگرانی را برای ما بدنبال داشت. خوشحالی از این بابت که یک حرکتی به اقتصاد استان و واحدهای صنفی کوچک و مشاغل خرد ایجاد کرد و از سوی دیگر ما را از ابتلای دوباره و شیوع کرونا نگران کرد که تصمیم گرفته‌ایم که هیچ خدماتی در دو هفته آینده در بنادر و سواحل استان به گردشگران داده نشود و ترددها به استان از استان‌های مجاور مهار شود و فرمانداری‌ها در مبادی ورودی استان نظارت شدید داشته باشند.

فریدون همتی با تجلیل از نقش اصناف، بازاریان، بازرگانان و واحدهای بزرگ صنعتی مستقر در استان در کنار خیران عزیز در کمک به تأمین نیازهای استان در بحث بهداشت و درمان و مقابله با این بیماری منحوس، اضافه کرد: دقت نظر وزیر کشور و ستاد ملی کرونا در مورد مسائل و مشکلات استان هرمزگان به ما تا به امروز کمک فراوانی کرده و صمیمانه از تلاش‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قدردانی می‌کنم که همت بلندی از خودشان تا به امروز نشان داده‌اند.

انتهای پیام/ 88055

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول