اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شناسایی 15 مورد دیگر از ابتلا به کرونا در بین اسرای فلسطینی


باشگاه فلسطینی «الاسیر» خبر داد که 15 اسیر فلسطینی دیگر در زندان «ریمون» رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد کل اسرای مبتلا به 265 نفر رسیده است.

شناسایی 15 مورد دیگر از ابتلا به کرونا در بین اسرای فلسطینی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، باشگاه فلسطینی «الاسیر» از افزایش شمار اسرای فلسطینی مبتلا به ویروس کرونا هشدار داد.

این نهاد با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که ۱۵ اسیر فلسطینی دیگر در زندان «ریمون» رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شده‌اند.

پایگاه خبری العهد ضمن نقل این بیانیه گزارش داد که با احتساب این ۱۵ نفر، از ۱۱ ژانویه (۲۲ دی ماه) تا به امروز، تعداد اسرای مبتلا به کرونا به ۵۳ نفر افزایش یافته است.

به گزارش این نهاد، از زمان آغاز همه‌گیری کرونا تا به امروز بیش از ۲۶۵ اسیر فلسطینی در بند زندانهای صهیونیستی مبتلا شده‌اند.

بنا بر این گزارش، ویروس کرونا در بخشهای دو و شش زندان ریمون هم رسیده است. پیش از این، کرونا در بخشهای یک، سه و چهار مشاهده شده بود. این در حالی است که زندان ریمون هفت قسمت دارد و بیش از ۶۵۰ اسیر فلسطینی در آن زندانی هستند.

به گفته الاسیر، پس از نمونه‌گیری تصادفی از همه بخشهای این زندان، این تعداد مبتلا مشخص شده که نشانگر یک فاجعه است.

االاسیر تأکید کرد که سرپرست زندان ریمون به اسرا ابلاغ کرده است که روند اعطای واکسن به آنان، ملغی شده است. قرار بود این واکسنها روز گذشته به اسرا تزریق شود.

این باشگاه از سازمان بهداشت جهانی، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ خواست که فورا وارد عمل شوند و اسرای بیمار و سالخورده را آزاد کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول