اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

توزیع ۱۳ جهیزیه و ۱۵۰۰ بسته غذایی توسط فعالان یک مسجد

نایب امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوهک گفت: در طول سال ۹۹ در مجموع ۱۳ دست جهیزیه برای دختران تهیه کردیم که تاکنون ۸ جهیزیه تحویل داده شده است.

توزیع ۱۳ جهیزیه و ۱۵۰۰ بسته غذایی توسط فعالان یک مسجد

حجت‌الاسلام ایمان زمرد نایب امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوهک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این مسجد در موج سوم شیوع ویروس کرونا برای کمک‌رسانی به مردم ستادی را تشکیل داد که ضدعفونی معابر، توزیع محلول و اقلام بهداشتی به خصوص ماسک از اقدامات معمول آن در طول این ایام بود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای مردم، ارائه خدمات به مردم در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، کمک به پرداخت اجاره بهای مسکن مردم و تهیه جهیزیه برای دختران نیازمند از برنامه‌های ما بود.

تهیه ۱۳ جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند

زمرد گفت: در طول سال ۹۹ در مجموع ۱۳ دست جهیزیه برای دختران تهیه کردیم که تاکنون ۸ جهیزیه تحویل داده شده است که هرکدام به ارزش ۲۰ میلیون تومان با کمک مردم و خیرین تهیه شد. ۵ جهیزیه بعدی نیز به دلیل افزایش قیمت کالاها با هزینه هرکدام ۴۰ میلیون تومان تهیه شده است و به زودی به دست خانواده‌ها خواهد رسید.

توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی میان نیازمندان

نایب امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه در موج سوم شیوع ویروس کرونا ۳۰۰ بسته غذایی تهیه و میان نیازمندان توزیع کردیم، افزود: در طول سال ۹۹ در مجموع ۱۵۰۰ بسته غذایی تهیه و توزیع کردیم که هم در سطح منطقه کوهک و هم خارج از آن بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام پایانی سال برنامه‌های کمک‌رسانی دیگری را در دستور کار داریم تا ان شاء الله بتوانیم بخشی از بار مشکلات مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول