اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عراقی زاده: شمسایی کارش را بلد است/تصمیمات باشگاه با همفکری اعضای هیات مدیره است

عضو هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند گفت: در باشگاه گیتی‌پسند تصمیمات را یک نفر نمی‌گیرد و تصمیم ها با مشورت اعضای هیأت مدیره است.

عراقی زاده: شمسایی کارش را بلد است/تصمیمات باشگاه با همفکری اعضای هیات مدیره است

محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر سال جاری، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونا، به هر دلیل با تشخیص هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مقرر شد، مسابقات با روش فعلی برگزار شود. در باشگاه گیتی‌پسند تصمیمات را یک نفر نمی‌گیرد هر تصمیمی که گرفته می‌شود با مشورت اعضای هیأت مدیره است و بنده مجری این تصمیمات هستم. نقشه راهی که در ابتدای سال 99 آغاز کردیم با هماهنگی کامل با سرمربی تیم به پیش خواهیم برد. هر هفته جلسات فنی با حضور سرمربی و مدیران باشگاه برگزار می‌شود. 

عضو هیأت مدیره گیتی پسند گفت: باشگاهی نیستیم که با یک باخت به حاشیه برویم و یا با برد مغرور شویم و نقاط ضعف را فراموش کنیم. وحیدشمسایی کار خودش را بلد است و بین او و ما هماهنگی و خط مشی مشخص وجود دارد. راه را با وی و دستیارانش به سرمنزل مقصود خواهیم رساند. هیات مدیره باشگاه از کادر فنی و بازیکنان تا آخرین ثانیه لیگ حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برد و باخت را بعد از 24 ساعت فراموش می‌کنیم، عنوان کرد: قطعا وحید شمسایی به همراه کادر فنی کاردان خود و همچنین این بازیکنان که همه آنان از لحاظ فنی و اخلاقی سرآمد هستند به ادامه راه با تجربه گرفتن از بازی با مقاومت پیش خواهند رفت. 

عراقی‌زاده در خصوص میزبانی گیتی‌پسند در سه رده تیم‌های پایه در لیگ برتر گفت: گیتی پسند هر ساله با دستور مدیرعامل باشگاه درخواست میزبانی می‌کند و سعی کرده‌ایم به جهت بالابردن سطح کیفی مسابقات بهترین سالن و امکانات را جهت داوران و ناظران مهیا کنیم. هدف ما این است که رده‌های پایه بازویی جهت شناخت بازیکنان برتر آن برای کمیته فوتسال و سرمربی تیم‌های ملی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول