اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیگیری برای تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار جدید جهت راه آهن شهرکرد

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت راه آهن اصفهان به شهرکرد، گفت: تا به امروز ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده و اختصاص 200 میلیارد دیگر نیز به طور جدی در حال پیگیری است.

پیگیری برای تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار جدید جهت راه آهن شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد الله‌کرم نصیری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل مشکلات اجتماعی در محدوده میدان قمر بنی‌هاشم(ع) احداث ایستگاه راه‌آهن از این مکان به منطقه رحمتیه واقع در اراضی سپاه تغییر یافت.

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تقدیر از همراهی همیشگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) در تکمیل پروژه‌های ملی، اظهار داشت: هرچه سریع‌تر باید موانع تملک این اراضی برطرف شده و اداره راه‌و‌شهرسازی اراضی جایگزین به سپاه  بدهد.

وی با بیان اهمیت تسریع در اجرای این طرح ملی افزود: تا به امروز ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده و اختصاص 200 میلیارد دیگر نیز به طور جدی در حال پیگیری است.

نصیری در خصوص تکمیل پروژه راه‌سازی در محور بروجن به لردگان گفت: در حال حاضر در کیلومتر 36 و 37 این پروژه مشکلات تداخل حریم و خطرآفرین بودن به دلیل نزدیک شدن به خطوط انتقال گاز ایجاد شده که لازم است به طور دقیق مطالعات کارشناسی صورت پذیرد که مبادا در آینده حادثه‌ای ناگوار رخ دهد اما سخت‌گیری بی‌جا نیز نباید صورت پذیرد.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول