اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

‌دلیل فرود ایرباس تهران-کراچی هما در فرودگاه زاهدان‌/هواپیما در حال برگشت از کراچی است

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز تهران-کراچی ایران‌‌ایر به علت کاهش دید افقی در فرودگاه کراچی، به ناچار در فرودگاه جایگزین که فرودگاه زاهدان است به زمین نشست و با افزایش دید افقی مجددا به کراچی پرواز کرد.

‌دلیل فرود ایرباس تهران-کراچی هما در فرودگاه زاهدان‌/هواپیما در حال برگشت از کراچی است

حسین جهانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: هواپیمای مسیر تهران-کراچی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، به شماره پرواز ۸۱۲ صبح امروز به دلیل کاهش دید افقی در فرودگاه کراچی، در فرودگاه جایگزینِ زاهدان به زمین نشست.

وی با اشاره به اینکه هواپیمای این پرواز‌ ایرباس ۳۰۰ است، بیان کرد: این هواپیما ساعت ۷:۴۰ صبح امروز در فرودگاه زاهدان به زمین نشست، علت فرود این هواپیما در فرودگاه زاهدان، کاهش دید افقی به ۱۵۰ متر در فرودگاه کراچی بود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با افزایش دید افقی در فرودگاه کراچی، هواپیمای مذکور سپس در ساعت ۰۹:۴۰ دقیقه از فرودگاه زاهدان مجدداً به سمت کراچی پرواز کرد.

جهانی با تأکید بر اینکه فرود این هواپیما در فرودگاه زاهدان به اشتباه از سوی برخی رسانه‌ها، فرود اضطراری عنوان شده است، افزود:‌ در حال حاضر این هواپیما از کراچی به سمت تهران مسافرگیری کرده است و تا ساعاتی دیگر در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین می نشیند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول