اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بصیرت‌افزایی از اهداف شبکه تربیتی صالحین است

امام جمعه سلطانیه گفت: کادرسازی، بصیرت افزایی و تربیت جوان مومن انقلابی از اهداف مهم شبکه تربیتی صالحین است.

بصیرت‌افزایی از اهداف شبکه تربیتی صالحین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان جلسه سر مربیان و مربیان و سرگروه‌های شبکه تربیتی صالحین به ریاست حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب امام جمعه و استادیار شبکه تربیتی صالحین شهرستان سلطانیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب در این جلسه با اشاره به وظایف اصلی شبکه صالحین اظهار کرد: کادرسازی، بصیرت افزایی و تربیت جوان مومن انقلابی از اهداف مهم شبکه تربیتی صالحین است.

استادیار شبکه تربیتی صالحین سلطانیه با بیان اینکه اسلام و احکام و لوازم آن از جمله سبک زندگی اسلامی، جایگاه ولایت و ولایت فقیه و استکبار ستیزی و دشمن شناسی از مسائل مهمی است که باید در شبکه تربیتی صالحین تبیین شود، افزود: در شبکه تربیتی صالح باید ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی تربیت شوند. 

وی با اشاره به نظرات اعضای جلسه و بیان مشکلات حلقه‌های صالحین گفت: کمبود روحانی و طلبه در شهرستان سلطانیه یکی از مشکلات اساسی مساجد و شبکه تربیتی صالحین است.

حسینی‌نسب بر مشخص شدن موضوع جلسات، زمان بندی مشخص جلسات و نظم در جلسات تاکید و تصریح کرد: سوالات مربیان و اعضای حلقه‌های صالحین از باب مخاطب شناسی بهترین موضوع برای بررسی و تبیین در جلسات مربیان و سرمربیان است.

امام جمعه سلطانیه با قدردانی از عملکرد بسیج در صحنه‌های مختلف گفت: خدمات بسیج در رزمایش مواسات و طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا از خدمات ماندگار بسیج است.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نتیجه مؤثر طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا گفت: حیات و مَمات سردار شهید سلیمانی برای ملت و نظام اسلامی برکاتی داشته و خواهد داشت.

استادیار شبکه صالحین شهرستان سلطانیه گفت: برنامه‌های بسیج و شبکه تربیتی صالحین باید بر اساس مسجد محوری باشد و خروجی شبکه‌های تربیتی صالحین باید به رونق مساجد و حضور جوانان و نوجوانان در  مسجد منتهی شود.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول