اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

توضیحات سخنگوی کانون دانشگاهیان درباره بیانیه دعوت از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات

سخنگوی کانون دانشگاهیان با اشاره به بیانیه این کانون برای دعوت از آیت‌الله رئیسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای انتشار این بیانیه با آقای رئیسی صحبت و هماهنگی نشده و کانون با توجه به شرایط جامعه بود که از ایشان دعوت کرد.

توضیحات سخنگوی کانون دانشگاهیان درباره بیانیه دعوت از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات

قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره بیانیه اخیر این کانون درباره بحث انتخابات ریاست جمهوری گفت: کانون دانشگاهیان به هیچ منبع قدرت و ثروتی وصل نیست و اعضای کانون تنها به عنوان اساتید دانشگاهی مشغول فعالیت هستند، این کانون از طریق دریافت حق عضویت اعضا فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در بیانیه دعوت از آقای رئیسی برای حضور در انتخابات، با ایشان صحبت و هماهنگی نشده و کانون با توجه به شرایط جامعه بود که از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

جعفری تاکید کرد: ما از تمام کسانی که در اردوگاه انقلاب گام‌هایی را برداشتند و اعلام کردند که می‌خواهند در صحنه حضور داشته باشند، حمایت می‌کنیم، درباره آقای رئیسی نیز 3 ماه این مسئله در کانون مورد بحث قرار گرفت و چالش‌های مختلف بررسی شد.

این استاد دانشگاه درباره ماندن آقای رئیسی در قوه قضائیه برای مبارزه با فساد، اظهار داشت: نظر ما این است که مگر چقدر می‌شود افراد را دستگیر کرد و پرونده تشکیل داد؟ باید منشأ فساد گرفته شود و چشمه اصلی را اصلاح کنیم.

سخنگوی کانون دانشگاهیان گفت: عملکرد آقای رئیسی نشان داد که حاشیه ندارد و سلامت است. مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان هم گفتند سلامت فکری، اخلاقی و مالی در بیان و رفتار باشد. 

وی ادامه داد: نجابت آقای رئیسی در مناظره مشخص شد. مسلما چنین فردی وقتی وارد میدان شود موفق خواهد بود. در بدنه اجتماعی افرادی که مرسوم به اصلاح‌طلب هستند هم خیلی‌ها احساس می‌کنند که آقای رئیسی مظلوم واقع شد.

جعفری اظهار داشت: اکنون ما با توجه به شیوع کرونا زمان زیادی نداریم. از همه جریانات و احزاب انقلابی درخواست داریم گفتمان سازی کرده و با نشر مطالب و استدلال برای معرفی کاندیدای اصلح فعالیت کنند.

وی گفت: ما در این باره و برای روشن‌تر شدن افکار عمومی آماده گفت‌وگو و مناظره هستیم، ما باید تنور انتخابات را به اندازه‌ای گرم کنیم که حضور مردم ارتقا یابد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول