اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تحریم‌ها در حال بی‌اثر شدن است/ساخت واکسن کرونا در سخت‌ترین تحریم‌ها

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد با اشاره به ساخت واکسن کرونا درسخت‌ترین تحریم‌ها گفت: وقتی تحریم‌های آمریکا دارد به ته دیگ می‌خورد و ایران در مباحث علمی و نظامی به رشد و شکوفایی می‌رسد یعنی سلاح تحریم‌ در حال بی‌اثر شدن است.

تحریم‌ها در حال بی‌اثر شدن است/ساخت واکسن کرونا در سخت‌ترین تحریم‌ها

مجتبی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا به دلیل اینکه رفتار ایران مبتنی بر استقلال بود و همانند گاوهای شیرده منطقه منافع امریکا را تامین نمی‌کرد به خیال باطل فکر نابودی نظام مقدس اسلامی را در سر می‌پروراند و از هیچ‌گونه دشمنی فروگذار نکرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد ادامه داد: جنگ‌سخت هشت‌ساله، جنگ‌های هیبریدی و تهاجمات فرهنگی گواه این دشمنی است اما به دلیل اینکه آمریکا در مجامع بین‌الملل نمی‌تواند بحث تغییر نظام را مطرح کند، موضوع تغییر رفتار را مطرح می‌کند اما همه می‌دانیم که با ماهیت انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری آن بر روی سایر ملت‌ها دشمنی دارد.

وی تصریح کرد: این دشمن خونخوار ملت ایران همه تلاش خود را برای جلوگیری از قدرتمند شدن کشورمان می‌کند و در تلاش است که  تک تک مولفه‌های قدرت را در کشور شناسایی کند و از بین ببرد.

 گراها و ادبیات نابخردانه تعدادی از سیاسیون باعث شده امریکا فکر کند در تحریم موفق است

این استاد علوم سیاسی تاکید کرد: آمریکا خوب می‌داند که با توانمندی‌های نظامی ایران نمی‌تواند جنگ سخت به راه‌اندازد لذا با اعمال تحریم‌ها قصد تضعیف ملت ایران دارد که با گراها و ادبیات نابخردانه تعدادی از سیاسیون مبنی بر اینکه تحریم‌ها فلج‌کننده است و... حس می‌کند در کار خود موفق است.

 بسیاری از این تحریم‌ها در کشور باعث رشد و خودکفایی شده

وی اظهار داشت: بسیاری از این تحریم‌ها در کشور باعث رشد و خودکفایی شده همانند صنعت، دفاعی و حال حاضر نیز وقتی در ساخت واکسن جزو 5 یا 6 کشور موفق تولید واکسن کرونا هستیم مشخص است شرکت‌های علمی و نخبگان ما را در لیست تحریم قرار دهد تا از قدر‌مندتر شدن ایران جلوگیری کند.

نوروزی بیان داشت: وقتی که به گفته یکی از مشاوران رئیس جمهور قبلی آمریکا، تحریم‌ها دارد به ته دیگ می‌خورد و روزانه کشور ایران در مباحث علمی و نظامی به رشد و شکوفایی بیش‌از پیش می‌رسد مشخص است سلاح تحریم‌ در حال بی‌اثر شدن است.

بسیاری از زخم‌ها و گره‌های اقتصادی با مدیریتی عالمانه، عاقلانه و جهادی رفع خواهد شد

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه  ساخت واکسن کرونا در سخت‌ترین شرایط تحریمی کشور صورت گرفت، گفت: در داخل کشور نیز باید مدیریت به گونه‌ای باشد که تحریم‌ها بر محاسبات اقتصادی و معیشتی کشور اثری نگذارد که از جمله ملزومات آن از بین بردن وابستگی اقتصاد کشور به نفت است و ما بر این باوریم  بسیاری از زخم‌ها و گره‌های اقتصادی با مدیریتی عالمانه، عاقلانه و جهادی رفع خواهد شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول