اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم تلاش برای حفظ سرمایه‌های مردم در بازار بورس/ تامین معیشت مردم در گرو امنیت است

امام جمعه ابهر با تاکید بر لزوم تلاش برای حفظ سرمایه‌های مردم در بازار بورس گفت: مجلس و قوه قضاییه به‌عنوان دو قوه نظارتى باید با تدبیر و سنجیدگى و به‌دور از مواضع هیجانى و براى حمایت منطقى از مردم وارد عمل شده و به دولت کمک کنند و دولت نیز این کمک‌ها را مشتاقانه بپذیرد.

لزوم تلاش  برای حفظ سرمایه‌های مردم در بازار بورس/ تامین معیشت مردم در گرو امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر به رزمایش مقتدرانه و بازدارنده و امنیت آفرین ارتش و سپاه اشاره و اظهار کرد: این رزمایش پیام‌هایی داشت که آن‌هایی که باید متوجه شوند حتما متوجه شده‌اند.

امام جمعه ابهر با اشاره به تلاش دشمن برای زیرسوال بردن آثار مثبت و بازدارنده این رزمایش‌ها افزود: این رزمایش‌های دو هفته‌ای و ترکیبی و مبتکرانه که مبتنی بر خلاقیت و استعدادهای بومی، پیام‌های زیادی را با خود به همراه داشت.

وی با بیان اینکه برخلاف جیغ معاندان و جاهلان و دوگانه‌سازان فرصت‌طلب، این رزمایش در راستای تأمین معیشت و زندگی آرام برای مردم برگزار شده است، تصریح کرد: کیست که نداند معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار و بادوام است و با امنیت است که رونق اقتصادی و تولید و توزیع را موجب می‌شود و شکوفایی اقتصادی و علمی را به بار می‌آورد.

رحیمی با تاکید بر اینکه این نمایش قدرت، علاوه بر این‌که ارعاب‌بخش دشمن است اطمینان‌بخش دوستان نیز هست، ادامه داد: حامیان منطقه‌ای ما در جبهه مقاومت اکنون دو نوع‌ اعتماد به ایران دارند: اول این‌که ایران حامیان و دوستان خودش را تنها نمی‌گذارد و دیگر اینکه جبهه مقاومت به‌خوبی درمی‌یابد که ایران توان‌مندتر از گذشته و مقتدرتر از قبل با دستی پُر و نیرویی مستعد، آماده پیکار با دشمنان مقاومت است.

امام جمعه ابهر به سیاست گذاری و مدیریت غلط در بازار سرمایه بورس اشاره کرد و گفت: همه باید متوجه باشند که عدم توجه به مسائل معیشتی و رفاه مردم آسیب زدن به ستون دین است که در نهایت منجر به ضربه زدن به جامعه اسلامی خواهد شد.

وی با تقبیح قیمت گذاری‌های دستوری، دستورالعمل‌های اشتباه و ده‌ها  اقدام شبیه این کارها از اختلافات بر سر بودجه گفت: این اقدامات زمینه را برای کاهش اعتماد به بورس فراهم کرد و در اوضاع کنونى بیشترین ضرر زیان شامل سهامداران خرد خواهد شد که با اعتماد به فراخوان‌هاى دولتمردان به میدان آمده‌اند.

رحیمی تاکید کرد: از دست رفتن سود یا سرمایه مردم که با اعتماد به فراخوان‌های دولت وارد بازار سرمایه شده‌اند نوعی آسیب به سرمایه اجتماعى محسوب می‌شود.

امام جمعه ابهر با تاکید بر لزوم تلاش  برای حفظ سرمایه‌های خرد مردم در بازار بورس افزود: مجلس و قوه قضاییه به‌عنوان دو قوه نظارتى باید با تدبیر و سنجیدگى و به‌دور از مواضع هیجانى و براى حمایت منطقى از مردم وارد عمل شده و به دولت کمک کنند و دولت نیز این کمک‌ها را مشتاقانه بپذیرد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول