اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بررسی عملکرد مالی دهیاری‌های سمنان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: عملکرد مالی دهیاران در راستای بررسی وضع درآمد و هزینه‌کرد اعتبارات با دقت رسیدگی می‌شود.

بررسی عملکرد مالی دهیاری‌های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی استانداری سمنان، مهدی صمیمیان اظهار کرد: عملکرد مالی دهیاران در راستای بررسی وضع درآمد و هزینه‌کرد اعتبارات با دقت رسیدگی می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: عملکرد مطلوب هزینه‌ای دهیاران باعث رضایت بیشتر مردم از فعالیت‌های عمرانی و خدمات روستایی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌منظور حسابرسی و رسیدگی به مسائل مالی دهیاری‌ها علاوه بر نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار حسابداری در کلیه دهیاری‌های استان، کارشناسان دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با حضور فیزیکی نسبت به بررسی مسائل مالی اقدام می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: در روزهای اخیر عملکرد مالی دهیاری‌های چند روستای شهرستان دامغان با حضور بخشدار و رؤسای شوراها و دهیاران مورد بررسی قرار گرفت و این روند در دیگر روستاهای استان سمنان در حال انجام است.

صمیمیان یادآور شد: عملکرد مالی دهیاران سالانه بررسی و به امور دهیاران متخلف، طبق مقرارت و ضوابط برخورد می‌شود.

وی گفت: مدیریت اصولی و شفاف‌سازی مالی لازمه اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در مناطق روستایی استان است.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول