اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس فدراسیون بدنسازی: از دبیر می‌خواهم با خاطری آسوده گزینه خود را معرفی کند

رئیس فدراسیون بدنسازی درباره رفتنش از فدراسیون کشتی گفت: از دبیر می‌خواهم با آسودگی خاطر گزینه مد نظر خود را معرفی کند.

رئیس فدراسیون بدنسازی: از دبیر می‌خواهم با خاطری آسوده گزینه خود را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالمهدی نصیرزاده اظهار داشت: آرزوی سلامتی برای مهرداد میناوند دارم. از مجمع تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. در چند سال اخیر این رشته از نظر کمی رشد خوبی داشته و حالا وقت این است از نظر کیفی، اعزام تیم‌ها و مشکلاتی که هست بهتر شود. در خصوص کمک‌های مومنانه هم ما روز سه‌شنبه برنامه‌ای داشتیم که انجام شد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در جزیره کیش، با توجه به کرونا و استقبال زیاد شرکت‌کنندگان، عنوان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باعث شد کیش را انتخاب کنیم این بود که کیش از نظر کرونا در پایین‌ترین سطح بود و از نظر آب و هوایی شرایط را فراهم کرد تا بهتر پروتکل‌ها را رعایت کنیم. با حمایت مالی و هیات‌ها ما دغدغه‌ای نداریم.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که شما آیا هنوز در فدراسیون کشتی هستید، تصریح کرد: افتخار است کنار دبیر کار کنم. باید تشکر کنم از این اسطوره که این فرصت را ایجاد کرد و من چیزهای زیادی یاد گرفتم. وقتی می‌خواستم برای بدنسازی ثبت‌نام کنم دبیر ناراحت بود. من قلبا او را دوست دارم و او از من قول گرفت کنارش باشم و هر کاری از دست من بربیاید انجام دهم.

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه پرونده لیگ بیستم بسته نشده، مواردی وجود دارد. تا مردادماه سازمان لیگ برنامه‌ای نخواهد داشت. از دبیر خواهش می‌کنم با فراغ باز گزینه مدنظر خود را انتخاب کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول