اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

وزیر اقتصاد ارمنستان امروز به تهران می آید

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: وزیر اقتصاد ارمنستان به منظور رایزنی برای افزایش سطح تعاملات تجاری دو کشور امروز وارد تهران می شود.

وزیر اقتصاد ارمنستان امروز به تهران می آید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با اشاره به ظرفیت روابط اقتصادی و تجاری ایران و ارمنستان، حضور وهان کروبیان، وزیر اقتصاد ارمنستان در تهران را فرصت مغتنمی برای توسعه و افزایش سطح روابط تجاری دو کشور و رایزنی برای حل موانع و مشکلات تجارت با ارمنستان به عنوان دروازه ورود به بازار اوراسیا عنوان کرد.

معاون وزیر صنعت  با اشاره به اینکه این دعوت از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران صورت گرفته است، از امضای تفاهم‌نامه‌‌ برای توسعه سطح روابط تجاری دو کشور طی این سفر خبر داد.

زادبوم اظهار داشت: وزیر اقتصاد ارمنستان طی سفر پنج روزه خود به ایران، با تعدادی از مقامات دولتی و خصوصی از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر نیرو، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول