اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دل بستن به امریکا، انتظار کاذب در مردم به وجود می‌آورد/ دولت پاسخگوی سرمایه بربادرفته مردم در بورس باشد

امام جمعه شهرکرد با انتقاد از دل بستن برخی از مسؤولان به خارج از کشور، گفت: چرا برخی از مسؤولان در مردم انتظار کاذب به وجود می‌آورند؟

دل بستن به امریکا، انتظار کاذب در مردم به وجود می‌آورد/ دولت پاسخگوی سرمایه بربادرفته مردم در بورس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به داستانی از زندگی و توبه ابولبابه، گفت: این یک درس برای تمام مسلمانان است که مواظب باشند در برابر فتنه‌های مختلف به جامعه اسلامی خیانت نکنند و در برابر خواسته‌ها و منافع خانوادگی و شخصی از منافع مسلمین کوتاه نیایند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به مناسبت‌های بهمن ماه، یادآوری کرد: بختیار گمان می‌کرد اگر با بستن فرودگاه‌ها مانع از ورود امام به کشور شود می‌تواند جلوی رشد انقلاب را بگیرد و این تحلیل طاغوتی بود و نتیجه عکس داشت.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی مردم در سال‌ها و ماه‌های قبل از انقلاب توطئه‌های دشمن را خنثی کرد و موجب پیروزی انقلاب شد، اضافه کرد: در ششم بهمن ماه گروهک‌های متعددی به هم پیوستند و تلاش کردند آمل را تصرف کنند و از این طریق ضربه‌ای به انقلاب وارد کنند، اما باز هم با ورود مردم این توطئه هم خنثی شد.

نکونام افزود: مردم آمل شهر خودشان را شهر هزار سنگر تبدیل کردند و با مقاومت و ایستادگی در برابر اعضای این گروهک‌ها، موجب ثبات شهرشان و ناکامی دشمن شدند؛ این یک درس است برای ما که باور کنیم اگر مردم پای کار انقلاب باشند هیچ آسیبی وارد نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از برخی از سیاسیون داخل کشور انتقاد کرد و توضیح داد: من تعجب می‌کنم چرا برخی از آقایان اینقدر از رفتن یک رئیس جمهور و آمدن یک نفر دیگر در امریکا ابراز علاقه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه می‌دانند دو رئیس جمهور سابق و فعلی امریکا هر دو تحریم‌کننده و ظالم هستند، افزود: چرا برخی از مسؤولان در مردم انتظار کاذب به وجود می‌آورند؟ امروز وضعیت نا بهسامان بازار به زندگی مردم خسارت وارد کرده و مسؤولان باید در این خصوص پاسخگو باشند.

نکونام با انتقاد از سیاست‌های بورسی دولت تشریح کرد: مردم به توصیه شما سرمایه‌های خرد خود را به بازار سرمایه سپردند و امروز شاهد متضرر شدن‌شان هستیم و یک اضطرابی سرمایه‌گذاران را فراگرفته است، مدیران دولتی نباید به مردم بی‌مهری کنند و به مسایل‌شان رسیدگی کنند.

وی با اشاره به توانمندی داخلی کشور بیان کرد: به لطف خدا امروز کشور با اقتدار در حوزه‌های علمی، نظامی و دفاعی و ... قرار دارد و دشمن این توانمندی‌ها را می‌بیند و از توان داخلی ما وحشت دارد؛ امیدوارم هم مجلس، هم قوه قضائیه و هم دولت که نقش بیشتری دارد باید کمک کنند تا سرمایه برباد رفته مردم در بورس احیا شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول