اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ایران مقتدر توانمندتر و آماده‌تر از گذشته است/زندگی مردم در گرو امنیت پایدار است

ائمه جمعه کرمان علاج مشکلات کشور را داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی عنوان کردند و اقتدار نظامی ایران را نشأت گرفته از همین روحیه دانستند تاکید کردند که ایران مقتدر توانمندتر و آماده‌تر از گذشته به دست پر آماده پیکار با دشمنان مقاومت است.

ایران مقتدر توانمندتر و آماده‌تر از گذشته است/زندگی مردم در گرو امنیت پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدعباس کاظمی در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان اظهار کرد: خانواده شهدا همواره صبر، پایداری و گذشت را سرلوحه امورات خویش قرار دادند و بسیاری از آنها به هیچ جا مراجعه نکردند تا امتیازی بگیرند در حالی که  غصه، رنج و فراق این عزیزان پیش خداوند اجر و مزدی عظیم خواهد داشت.

زندگی مردم در گرو امنیت پایدار است

امام جمعه موقت کوهبنان با اشاره به برگزاری رزمایش‌ها در کشور تصریح کرد: بر خلاف معاندان و جاهلان این رزمایش در راستای تامین معیشت و زندگی مردم است چرا که زندگی مردم در گرو امنیت پایدار است.

وی تصریح کرد: تست قدرت دفاعی کشور، تولید دانش بومی و ترویج علم، آرامش مردم و خنثی‌سازی جنگ ‌روانی دشمن، وحدت سپاه، بسیج و ارتش و ..... از مهترین پیام‌های رزمایش‌هاست تا به همگان ثابت کند که راه علاج مشکلات کشور داشتن روحیه و مدیریت جهادی است.

کاظمی افزود: کسانی که در سودای برجام ۲ و ۳ بایدن هستند، بدانند که قدرت بازدارندگی و اقتدار موشکی ما یک حرکت رو به جلو است که توقف، کندی و بازدارندگی ندارد.

 استاندار کرمان در مساله باند دوم ریگان – نرماشیر مشکل‌گشایی کند

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان اظهار کرد: خانواده‌های زیادی در محور ریگان به نرماشیر به دلیل عدم دو بانده بودن این محور داغدار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این محور از محورهای پرتردد در استان است که بودجه شهرستانی جهت احداث آن کفایت نمی ‌کند و یاز به اعتبارات استانی و ملی دارد، عنوان کرد: طی روزهای گذشته ۵ جوان ریگانی که جهت امرارمعاش در این محور تردد می‌کردند، در آتش سوختند. 

امام جمعه ریگان خاطرنشان کرد: دوبانده شدن محور ۴۵ کیلومتری ریگان به نرماشیر و محور ریگان به ایرانشهر از مطالبات مردم شهرستان ریگان است.

وی بیان داشت: قدرت موشکی ما نه متوقف می‌شود و نه حرکتش کند خواهد شد، بلکه حرکت رو به جلو دارد.

ایران مقتدر توانمندتر و آماده‌تر از گذشته است

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار به رزمایش مهم ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این رزمایش‌ها قدرت عظیم پهپادی در غرب آسیا و قدرت دشمن‌شکن موشکی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: این رزمایش‌ها علاوه بر تامین امنیت معیشت و زندگی مردم به دنیا نشان داد قدرت عظیم موشکی ایران یک حرکت رو به جلو است که نه توقف دارد و نه کندی و نه بازگشت.

منتظری افزود: ایران مقتدر توانمندتر و آماده‌تر از گذشته به دست پر آماده پیکار با دشمنان مقاومت است.

متولیان امر کشاورزی نگاهی به جنوب کرمان داشته باشند

حجت‌الاسلام رضا سالاری امام جمعه عنبرآباد با انتقاد از بی‌مهری متولیان کشاورزی نسبت به کشاورزان جنوب استان گفت: وزیر کشاورزی روز گذشته به سیرجان سفر کرد که ای کاش غم و داغ این روزهای کشاورزان جنوب استان را هم می‌آمدند و می‌دیدند و این کمترین توقع ما از ایشان بود.

وی گفت: انقلاب اسلامی، فراتر از جغرافیای جهان تشیع و اسلام است؛ چون انقلاب ما متعلق به مستضعفین جهان است، یعنی کسانی که بالقوه خلیفه‌الله هستند، لذا روز نیمه شعبان روز جهانی مستضعفین نام گرفته است.

سالاری ابراز داشت: دو قطبی شدن آمریکا و تبدیل آمریکا به کشور نیمه‌جنگی و رسوایی واکسن آمریکایی کرونا در جهان، این کشور را به کشوری افتضاح تبدیل کرد.

انتقاد امام جمعه موقت جیرفت از عدم رسیدگی به مشکلات کشاورزان

 حجت‌الاسلام امین کمالی امام جمعه موقت با اشاره به اینکه در شرایط امروز جهان که ایام ریاست‌ جمهوری جو‌ بایدن است، مراسم تحلیف او، شبیه پادگان نظامی بود، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها دنبال مذاکره برجام هستند، جریان لیبرال سرمایه‌داری، دنبال انتشار تصویر منفی از ایران است تا بگوید تحریم‌ها در ایران اثر گذاشته است و دنبال این هستند که پیشرفت‌های این نظام را کوچک جلوه دهند و نهایتاً اراده دشمن را تقویت و اراده مردم را برای مقابله با دشمن تضعیف کنند.

وی ادامه داد: اکنون با رفتن ترامپ و آمدن جو بایدن، سناریوی گرگ به روباه تبدیل شده است و لابی صهیونیسم گفته است که بروید با ایران مذاکره کنید.

کمالی با بیان اینکه یکی از بحران‌های داخلی و کنونی کشور، محصولات کشاورزی است، مردم مشکل دارند که داد می‌زنند و چرا باید وضعیت مردم اینچنین باشد، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل سرمازدگی گلخانه‌ها، نبود سوخت است. کلنگ ریل زده شده و امروز خاموش شده است. با ریل می‌توان محصولات کشاورزی، صادر شود و همچنین  انبارهای روغن پُر است و نظام توزیع ناکارآمد است.

انتهای پیام/3388/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول