اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تاکید بر حفظ و احیای پایدار منابع طبیعی با مشارکت مردم

فرماندار شهرستان شیراز در بازدید سرزده از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بر حفظ و احیای پایدار منابع طبیعی با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و جلب مشارکت مردمی تاکید کرد.

تاکید بر حفظ و احیای پایدار منابع طبیعی با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا امیری در راستای اعمال نقش نظارتی فرمانداری بر عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی، در بازدیدی سرزده از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بر رعایت نظم و انضباط اداری و ساماندهی بهینه امور تاکید و هدف از اینگونه بازدیدها را نظارت بر عملکرد ادارات به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم عنوان کرد.

فرماندار شیراز بر نقش غیر قابل انکار برنامه ریزی در حوزه آبخیزداری و منابع طبیعی در راستای احیای منابع آب و خاک و مبارزه با بحران‌هایی از قبیل خشکسالی، بیابان زایی و آتش سوزی تاکید و خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، ترویجی و اطلاع رسانی، بهترین رویکرد حفظ منابع طبیعی و صرفه جویی های اقتصادی در این حوزه است. 

رئیس شورای اداری شهرستان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و همکاری و تعامل ساکنین بومی مناطق در حفظ و نگهداشت مراتع و منابع طبیعی و مدیریت سریع و به هنگام حوادث و بلایای طبیعی از جمله آتش سوزی مراتع تاکید کرد و افزود: منابع طبیعی و محیط زیست متعلق به خود مردم است و برنامه ریزی ها بایستی به گونه ای باشد تا مردم را با طبیعت آشتی دهیم و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را به مردم بسپاریم.

وی در پایان این دیدار بر لزوم جلوگیری از تخریب مراتع و عرصه‌های منابع طبیعی تاکید و یادآورشد: با متخلفانی که موجب هر‌گونه تخریب، تصرف و آتش سوزی در عرصه منابع طبیعی شهرستان شوند به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول