اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سوء مدیریت‌ها از عوامل مهم مشکلات معیشتی مردم است

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: مدیریت نامطلوب در بخش‌هایی از اقتصاد کشور در نامطلوب شدن وضعیت معیشتی مردم مؤثر بوده و لازم است این شرایط تغییر کند.

سوء مدیریت‌ها از عوامل مهم مشکلات معیشتی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مدیریت نامطلوب در بخش‌هایی از اقتصاد کشور در نامطلوب شدن وضعیت معیشتی مردم مؤثر بوده و لازم است این شرایط تغییر کند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: یکی از نقشه‌های فرصت‌طلبان طرف دار آمریکا و غرب، ایجاد کردن دوگانه سازی‌های معیشت و مذاکره با رژیم آمریکا در بین ملت ایران است.

وی افزود: این‌گونه دوگانه سازی‌ها، معیشت مردم را هدف قرارداده است، کشور را متزلزل و ناامن می‌کند و ربطی هم به تحریم‌های اقتصادی خارجی ندارد.

هاشمی تصریح کرد: تصمیم عقلی، شرعی و حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی در ممنوعیت ورود واکسن‌های تولید شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی و لزوم ورود واکسن‌های مطمئن از کشورهای دیگر که هنوز چندهفته‌ای از تصمیم ایشان نگذشته است، درستی دوراندیشی مقام معظم رهبری بر همگان ثابت‌شده است؛ بسیاری از کشورها ورود واکسن‌های کرونای آمریکایی  و انگلیسی را که به مرگ ده‌ها نفر از مردم کشورهایشان منجر شده است را ممنوع کردند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر اظهار داشت: آمریکایی‌ها سابقه بسیار بدی در آزمایش واکسن‌های خطرناک خود بر روی ملت‌های دیگر ازجمله مردم آفریقا دارند به‌طوری‌که رئیس‌جمهور وقت آمریکا براثر مرگ شمار زیادی از مردم آفریقا با واکسن آمریکایی سفلیس در سال ۹۳ از مردم عذرخواهی کرد.

وی علت مهم ریزش‌ها در بورس و ضررهای هنگفت به سرمایه‌گذاران را ناشی از وعده‌های عملی نشده دولت‌مردان تحلیل کرد که به گسترش بی‌اعتمادی مردم از بازار سرمایه و دولت دوازدهم منجر شده است.

هاشمی رزمایش‌های قدرتمندانه ارتش و سپاه پاسداران را درخشکی و دریا، استفاده از صدها فروند از انواع پهپاد رزمی و شناسایی، شلیک موشک‌های دوربرد و نقطه زن و انجام عملیات پیچیده و ترکیبی را در هفته‌های اخیر یادآوری کرد که در قلمروی وسیعی از شمال اقیانوس هندو مرکز و سواحل گسترده کشورمان با موفقیت انجام شد.

امام‌جمعه شاهین‌شهر اضافه کرد: این سلسله از رزمایش‌ها این درس را به متجاوزان آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آن‌ها داد که اگر کوچک‌ترین تعرضی به منافع ایران اسلامی کنند منافع آنان تا شمال آفریقا، تنگه باب المندب، شمال اقیانوس و غرب آسیا به خطرخواهدافتاد ؛ علاوه بر این رزمایش‌های نیروهای مسلح روحیه جبهه مقاومت را در مواجهه با دشمن صهیونیستی، داعش و آمریکای متجاوز دوچندان کرده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ج۱۰/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول