اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

شروع آلودگی هوا در کلانشهرها/هشدار لغزندگی معابر و جاده‌ها و احتمال وقوع بهمن

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و 2 روز آینده در ساعات شب و صبح در غرب، شمال غرب، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه رشته کوه البرز و زاگرس، لغزندگی و یخ زدگی معابر و جاده‌ها و در دامنه البرز احتمال وقوع بهمن پیش‌بینی می‌شود.

شروع آلودگی هوا در کلانشهرها/هشدار لغزندگی معابر و جاده‌ها و احتمال وقوع بهمن

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: پس از خروج سامانه بارشی از شمال شرق کشور، امروز تا چهار شنبه هشتم بهمن آسمان در اغلب مناطق کشور صاف است و روند افزایش دما را در اغلب شهرها خواهیم داشت.

وی افزود: در این راستا پیش‌بینی می‌شود با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت در این مدت مواجه باشیم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز همچنین دو روز آینده در ساعات شب و صبح در استان های غربی و شمال غرب، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه رشته کوه البرز و زاگرس لغزندگی و یخ زدگی معابر و جاده‌ها و در دامنه‌های البرز احتمال وقوع بهمن پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان افزود: تا ظهر شنبه دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است و از شنبه تا یکشنبه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف در اواسط وقت گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۶ و سه درجه زیر صفر خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای ۱۶ درجه زیر صفر، شهرکرد با کمینه دمای ۱۴ درجه زیر صفر، همدان و تبریز با کمینه دمای ۱۲ درجه زیر صفر و ارومیه با کمینه دمای ۱۱ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

ضیائیان افزود روز آینده در ۲۶ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول