اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

قاری مراکشی نفر برگزیده بخش بین‌الملل جشنواره تلاوت‌های مجلسی شد

نفرات برتر بخش بین‌الملل جشنواره تلاوت‌های مجلسی معرفی شدند و در بین شرکت‌کنندگان زکریا الزیرک قاری اهل کشور مراکش به عنوان نفر برگزیده اولین دوره بخش بین‌الملل جشنواره معرفی شد.

قاری مراکشی نفر برگزیده بخش بین‌الملل جشنواره تلاوت‌های مجلسی شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس نفرات برتر بخش بین‌الملل جشنواره تلاوت‌های مجلسی معرفی شدند و در بین شرکت‌کنندگان زکریا الزیرک قاری اهل کشور مراکش به عنوان نفر برگزیده اولین دوره بخش بین‌الملل جشنواره معرفی شد.

بخش بین‌الملل جشنواره تلاوت‌های مجلسی امسال برای اولین‌بار برگزار شد و پس از اعلام فراخوان جشنواره استقبال جالبی از آن به عمل آمد تاجایی که ۱۵۰ اثر از نقاط مختلف جهان به دبیرخانه ارسال شد.

در اولین دوره بخش بین‌الملل جشنواره تلاوت‌های مجلسی چهره‌هایی چون عبدالفتاح طاروتی، احمد ابوالقاسمی و سیدعباس انجام، سعید مسلم از تونس و حسین همدان از لبنان قضاوت کردند و مهدی دغاغله رئیس هیأت داوران بود.

نفر اول بخش بین‌الملل به همراه دیگر نفرات برتر رشته‌های مختلف جشنواره تا دقایقی دیگر در مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران معرفی و تجلیل می‌شوند.

به گزارش فارس جشنواره تلاوت‌های مجلسی چند سال قبل در حسینیه صاحب‌الزمانی (عج) تهران کار خود را آغاز کرد و کم کم در سطح تهران و سپس در کل کشور برگزار شد. امسال و در جریان چهاردهمین دوره این جشنواره بخش بین‌الملل آن برای اولین‌بار به صورت مجازی برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول