اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آقایانی که مردم را به بورس دعوت ‌کردند، در قبال ضرر آن‌ها پاسخگو باشند

امام جمعه شهرضا گفت: چرا باید مدیران دولتی برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس آنقدر تبلیغ کنند که از همه طبقات بروند اما یک دفعه به این وضعیت متضرر مبتلا شود و هیچکس هم جوابگو نباشد.

آقایانی که مردم را به بورس دعوت ‌کردند، در قبال ضرر آن‌ها پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با اشاره به کاهش ابتلا به کرونا در جامعه اظهار داشت: کرونا کاهش پیدا کرده است اما هنوز تمام نشده است و مسؤولان از غفلت مردم نگران هستند و اگر عادی‌انگاری شد این ویروس جهش پیدا می‌کند و در ماه‌های آینده مشکلات بسیاری به وجود می‎‌آید.

امام جمعه شهرضا با اشاره به برگزاری چندین رزمایش در هفته‌های گذشته توسط نیروهای مسلح کشور افزود: این رزمایش‌ها بازدارنده و امنیت‌آفرین بود و چندین چند ویژگی داشت؛ نخست اینکه در زمانی که آمریکا به هم ریخته و صحنه تظاهرات و دارای تزلزل سیاسی بود، نیروهای مسلح کشورمان به دنیا نشان داد که ایران با ثبات و مقتدر و از تمام تجهیزات نظامی و دفاعی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در زمانی که ترامپ کارش تمام شده بود و رئیس جمهور بعدی مسؤولیت را در دست گرفت این رزمایش‌ها یک هشدار بسیار جدی به آمریکا بود که فکر نکنید ایران متزلزل شده و تحریم‌ها اثر گذاشته است، گفت: گسترش موقعیت مکانی و جغرافیایی این رزمایش از دریای عمان اقیانوس هند، دریای مدیترانه و باب‌المندب را پوشش داد و یک هشدار جدی به دشمنان بود که امروز ایران نه فقط امنیت کشور بلکه خود را موظف می‌داند که امنیت منطقه را تأمین کند.

فرود موشک‌های ایران در سوریه و لبنان بر سر دشمنان خطاکار

صالح با بیان اینکه ایران اسلامی با نیروهای مسلح و مقتدر خود برای امنیت منطقه پیش قدم است و دشمنان بدانند اگر در سوریه و لبنان خطایی کردند موشک‌های ایران بر سرشان فرود می‌آید، بیان کرد: مهارت‌های بسیاری در این رزمایش‌ها استفاده شد، در دفاع از کشور و اقتدار و امنیت تجهیزات نظامی یک طرف و مهارت استفاده کردن از آن طرف دیگر قرار دارد.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اهمیت اقتصادی رزمایش‌ها عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در کشور دیگری منوط به ثبات و امنیت و اقتدار آن کشور است، اگر سرمایه‌گذاران بفهمند یک کشور از لحاظ سیاسی و امنیتی تزلزل دارد، حاضر به سرمایه‌گذاری نیستند، این رزمایش‌ها نشان داد، ایران از لحاظ اقتدار، امنیت به ثبات کامل رسیده است و برای سرمایه‌گذاری کشورهای دیگر جای بسیار امنی است.

وی با تأکید بر هوشیاری و مواظبت برای حفظ انسجام در کشور گفت: در ماه‌های آینده نیاز به حضور مردم در صحنه داریم، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمن ما را رصد می‌کند که بعد از ۴۱ سال از گذشت انقلاب مردم چگونه از انقلاب استقبال می‌کنند همه اقشار باید رهاورد ۴۰ ساله انقلاب را برای مردم بیان کنند.

مسؤولان مردم را نسبت به نظام و انقلاب ناامید نکنند

صالح با بیان اینکه در سال‌های اول انقلاب و جنگ دشمن می‌ترسید کسی به ما اسلحه بدهد، اما امروز کشورها را می‌ترسانند که از ایران اسلحه نخرند، خاطرنشان کرد: انتخابات ۱۴۰۰ از اسفند کارهای اجرایی آن آغاز می شود، مدیران و مسؤولان نباید کاری کنند که مردم نسبت به انقلاب و نظام ناامید شوند، باید مردم را امیدوار کرد.

امام جمعه شهرضا با اشاره به وضعیت نامناسب بورس گفت: چرا باید مدیران دولتی برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس آنقدر تبلیغ کنند که از همه طبقات بروند اما یک دفعه به این وضعیت متضرر مبتلا شود و هیچکس هم جوابگو نباشد، این مسأله سلب اعتماد می‌کند و سبب می‌شود اعتماد مردم به نظام اداری کشور و اعتماد ملی زیر سؤال می‌رود که چه دستی در کار است.

وی با انتقاد از تصمیمات ناپخته که منجر به ضرر و زیان مردم می‌شود، گفت: مسؤولان دولتی بدون اینکه یک حساب دقیق کنند، مردم را به سرمایه گذاری در بازار بورس دعوت کردند و امروز هم هیچکس جوابگو نیست.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول