اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

طلوع‌کیان‌: وصول کردن پول وسط بازی عجیب و مشکوک است

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: اینکه در حین برگزاری یک مسابقه پول یک طلبکار را وصول کنیم، مشکوک و عجیب است.

طلوع‌کیان‌: وصول کردن پول وسط بازی عجیب و مشکوک است

علیرضا طلوع‌کیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به اتفاقات بازی تیمش مقابل فولاد سیرجان و وقفه ای که در پایان ست اول این بازی ایجاد شد، اظهار داشت: ما ست اول را بازی کردیم‌ و همه چیز خیلی نرمال بود که ناگهان بین ست‌های اول و دوم  ناظر بازی گفت این مسابقه باید تعطیل شود. دلیل را پرس و جو کردیم ‌که ناظر بازی گفت از فدراسیون زنگ زده و گفته‌اند تیم خاتم رای دادگاه دارد و این بازی 3 بر صفر است. پیگیر موضوع شدیم که گویا مربی سابق خاتم‌ مطالباتش پرداخت نشده و او شکایت کرده است. با این‌ وجود سوال من این است که در کدام قانون چنین چیزی نوشته‌اند؟ 

سرمربی تیم والیبال خاتم با بیان اینکه بازی یا نباید شروع می‌شد یا اینکه اینگونه نمی‌شد، ادامه داد: اینکه در وسط ست اول و دوم یک بازی رسمی پول مردم را وصول کنیم در شان والیبال ایران نیست! در یک تیم 5 سال پول من را ندادند چطور جلوی بازی کردن آن تیم‌ها را برای طلوع‌کیان نگرفتند؟ از نظر من این مسئله مشکوک است. با این اتفاق رشته بازی کاملاً از دست تیم ما خارج شد و این اتفاق اصلاً در شان فدراسیون نیست. مطالبات باید پرداخت شود، اما کجای آیین نامه نوشته‌اند که وقتی یک شخص پولش را نگرفته نگذاریم یک تیم بازی کند؟ چرا برای من این کار را نمی‌کنند؟

طلوع‌کیان با انتقاد از تصمیم فدراسیون گفت: اگر قانونی هست بگویند ما هم بدانیم؛ من هم باید از باشگاه خودم دفاع کنم. خاتم تیم کم درآمدی نیست و تا اینجای لیگ هم همه تعهداتش را انجام داده است. چون بحث قانونی است من نمی‌دانم ‌چرا فدراسیون در آن زمان پشت من درنیامد و الان بین ست اول و دوم زنگ می‌زنند که پول یک مربی پرداخت نشده است. قطعاً حق دارند مطالبات خود را بخواهند، اما اینکه در حین برگزاری یک مسابقه پول یک طلبکار را وصول کنیم، مشکوک و عجیب است.

وی افزود: آیا چنین قانونی داریم که با تلفن بگویند بازی 3 بر صفر است؟ چطور می‌شود برای بعضی‌ها جلوی بازی یک تیم را می‌گیرند، اما برای طلوع‌کیان این را کار نمی‌کنند؟ باز هم می‌گویم که از نظر من موضوع مشکوک است.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان با اشاره به تاثیر این اتفاق روی بازی خاتم گفت: تیم ما ست اول را 25 بر 27 باخت و این یعنی بازی نزدیک بود، اما بعد از این اتفاقات تیم ما کاملاً وارد حاشیه شد و از نظر فنی کلاً از روند بازی خارج شد. شان تیم خاتم، فدراسیون و فرد شاکی بالاتر از آن است که بخواهیم لیگ را اینگونه برگزار کنیم. لیگ بازیکن خارجی دارد و فردا چند تیم خارجی بازی را می‌بینند که برای والیبال ما خوب نیست. این افراد خارجی حاضر در لیگ چه چیزی از والیبال ایران تعریف می‌کنند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های فولاد سیرجان و خاتم اردکان در جریان دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با حواشی زیادی همراه شد. پس از برگزاری ست نخست، در اقدامی عجیب ناظر بازی اعلام کرد که تیم خاتم دارای حکم قضایی است و نباید در این هفته بازی کند و این دیدار باید لغو شود. پس از لغو بازی در پایان ست نخست مجدداً با توافق تیم‌ها این دیدار با تاخیری حدوداً یک ساعته میان ست‌های اول و دوم ادامه یافت که نهایتاً با پیروزی ۳ بر صفر سیرجانی‌ها به پایان رسید. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول