اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رسانه صهیونیستی مدعی شد؛ وزیرخارجه قطر با همتای صهیونیست خود گفت‌و‌گو داشته است

مرکز پخش رادیویی-تلویزیونی رژیم صهیونیستی مدعی شد که وزیر خارجه قطر با همتای صهیونیست خود درباره موضوع بالاگرفتن تنش میان تل‌آویو و نوار غزه گفت‌و‌گو کرده است.

رسانه صهیونیستی مدعی شد؛ وزیرخارجه قطر با همتای صهیونیست خود گفت‌و‌گو داشته است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مرکز پخش رادیویی-تلویزیونی رژیم صهیونیستی،‌ به نقل از یک منبع که نام او را فاش نکرد، مدعی شد که پیش‌تر، گفت‌و‌گوهایی میان «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر و «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره نوار غزه صورت گرفته است.

شبکه صهیونیستی «آی۲۴»، امروز (جمعه)، به نقل از کان ادعا کرد که پیش از این و همزمان با بالاگرفتن تنش میان تل‌آویو و نوار غزه، وزیرخارجه قطر  با گابی اشکنازی چند بار گفت‌و‌گو داشته است.

کان در ادامه ادعا کرد که آخرین گفت‌و‌گوی میان دو طرف حدود یک ماه پیش بوده که در آن، به چند موضوع از جمله تنش با نوار غزه پرداخته شده و پس از این گفت‌و‌گو، دوحه با حواله ماهانه ۳۰ میلیون دلار به نوار غزه موافقت کرده است.

در این گزارش ادعا شده است، علی‌رغم آنکه دوحه گامی علنی برای توسعه روابط خود با رژیم صهیونیستی برنداشته اما تل‌آویو از گفت‌و‌گوها در راستای توسعه روابط خود با قطر استفاده می‌کند.

پیش‌تر، برخی منابع فلسطینی نیز گزارش داده بودند که رئیس کمیته قطر ویژه بازسازی غزه برای کاهش تنش در نوار غزه با مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی دیدار کرده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول