اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راهداری به وضعیت وخیم راه ارتباطی روستای فومستان به لامرد خاتمه دهد/ لزوم ورود دستگاه قضا و برخورد با پیمانکار

خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به وضعیت وخیم و نامناسب راه ارتباطی از روستای فومستان به لامرد و خطرات و صدمات جانی و مالی که مردم در این مسیر با آن مواجه هستند گفت: شرکت تابناک باید با قید فوریت در رابطه با این مسیر تعیین تکلیف نماید.

راهداری به وضعیت وخیم راه ارتباطی روستای فومستان به لامرد خاتمه دهد/ لزوم ورود دستگاه قضا و برخورد با پیمانکار

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان در اجتماع باشکوه نمازگزاران ظهر امروز در مصلی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) ضمن بیان روایتی از ولایتمداری و ایثار این بانوی بزرگ جهان اسلام گفت: ایشان همواره خود را خادم فرزندان زهرای مرضیه سلام‌الله علیها می‌دانستند و جز عشق و محبت و ایثار نسبت به فرزندان رسول‌الله(ص) در زندگی این بانو دیده نمی‌شود.

وی با گرامیداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدا افزود: خانواده‌های معزز شهدا خصوصا مادران صبور و همسران نجیب شهدا، سهم بزرگی در استقلال و عزت و پیشرفت ایران اسلامی دارند و اگر ایثار، بصیرت و صبر این بزرگواران نبود یقینا عَلَم اسلام اینگونه در دنیا برافراشته نبود و امروز به لطف الهی و مجاهدت شهدا در همه عرصه‌ها دشمن، خود را در برابر ملت ایران شکست خورده می‌بیند.

امام جمعه پارسیان خانواده معظم شهدا را افتخارات واقعی ملت ایران دانست و تاکید کرد: مسئولان محترم کشور توجه کنند که با چه ایثارگری‌هایی انقلاب به اینجا رسیده است لذا همه در برابر خون شهدا مؤظفیم و باید به وظیفه‌مان به‌خوبی عمل کنیم.

حجت‌الاسلام بارانی با اشاره به رزمایش اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، آن را غرورآفرین، افتخارآمیز و امنیت‌بخش برای ملت بزرگ ایران و رعب‌آفرین برای دشمنان دانست و گفت: این امنیت پایدار یقینا کمک بزرگی به ثبات و رونق اقتصادی و تولید برای کشور است.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند، ما برای امنیت و عزت خود با دلیل متقن عقلی و شرعی هزینه می‌کنیم چراکه می‌دانیم هزینه سازش و تسلیم به مراتب بیشتر از مقاومت است و قطعا این حرکت عزت‌آفرین با قدرت ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام بارانی اذعان داشت: برخی از دشمنان خارجی و وادادگان داخلی در رویای برجام موشکی و منطقه‌ای بودند اما با دیدن این رزمایش رویای شیرین آنها تبدیل به کابوسی تلخ و وحشتناک شد.

امام جمعه شهرستان پارسیان ضمن تاکید بر منطق جمهوری اسلامی مبنی بر صلح و ثبات و دوستی در منطقه، این رزمایش را نشانه اقتدار منطقه‌ای جمهوری اسلامی دانست و گفت: ما خواهان منادی امنیت در منطقه هستیم اما هر دستی هم که بخواهد به طرف ملت ایران یا دوستان منطقه‌ای ایران با هدف تجاوز دراز بشود را با قدرت قطع خواهیم کرد. این را در عمل ثابت کرده‌ایم و دشمنان هم تجربه کرده‌اند.

وی افزود: به فرزندان مجاهد و انقلابی ملت در ارتش قهرمان و سپاه دلاور پاسداران نیز خداقوت عرض می‌کنیم و به مسئولین کشور نیز می‌گوییم پیام بزرگ این رزمایش در داخل این است که راه علاج مشکلات کشور مقاومت، روحیه جهادی و استفاده از ظرفیت عظیم داخلی در عرصه‌های مختلف است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان با تشکر از خدمات و فعالیت‌های انقلابی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این مجموعه انقلابی در سطح ملی و استانی حقیقتا خوش درخشیده است و همواره برکات و خدماتش را به ملت ایران شاهد هستیم که نمونه بارزش در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، ساخت کیت آزمایش کرونا، داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی، اقدام در ساخت واکسن کرونا، ساخت مدرسه و منزل نیازمندان و..... است.

وی ضمن تشکر صمیمانه از حمایت‌های مدیرکل محترم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان از نیازمندان شهرستان پارسیان عنوان داشت: به لطف الهی و با درایت مدیرکل محترم تاکنون هزاران بسته معیشتی و بهداشتی در سطح شهرستان در بین مردم شریف توزیع شده است که بنده صمیمانه از ایشان و همکاران محترم‌شان تشکر و قدردانی می‌کنم.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به وضعیت وخیم و نامناسب راه ارتباطی از روستای فومستان به لامرد و خطرات و صدمات جانی و مالی که مردم در این مسیر با آن مواجه هستند گفت: شرکت تابناک باید با قید فوریت در رابطه با این مسیر تعیین تکلیف نماید و ایمن و استاندارد‌سازی جاده را آغاز کنند و یا با تعامل با اداره راهداری شهرستان به اوضاع سر و سامان بدهند که قطعا در حوادث آینده در صورت صدمات جانی و مالی مردم، دستگاه انقلابی قضایی شهرستان از باب حقوق عامه ورود خواهد کرد و هیچ اغماضی نیز با دستگاه‌های خاطی صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول