اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

قطع همزمان گاز و برق بعضی از صنایع دشتستان توجیهی ندارد

امام جمعه برازجان گفت: قطع همزمان برق و گاز بعضی از صنایع استان و شهرستان دشتستان و تعطیلی آن‌ها در این شرایط هیچ توجیهی ندارد و در صورت ادامه دارشدند مشکلاتی به دنبال دارد.

قطع همزمان گاز و برق بعضی از صنایع دشتستان توجیهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: قطع همزمان گاز و برق بعضی از صنایع استان و شهرستان دشتستان و تعطیلی آن در این شرایط هیچ توجیهی ندارد و در صورت ادامه این قطعی‌ها مشکلات اجتماعی و چه بسا امنیتی را به دنبال داشته باشد لذا مدیریت ارشد استان برای این امر چاره اندیشی نمایند. 

خطیب جمعه برازجان افزود: مشکلات توزیع مایحتاج عمومی مردم از قبیل روغن، برنج، گاز، برق، زیبنده و در شأن این مردم نجیب و شریف نیست. 

مصلح در مورد دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر ابراز داشت: استقلال و تصمیم گیری، حفظ تمامیت ارضی کشور و رساندن ایران به عزت و کرامت لایق خود، ارتقاء جایگاه ایران در جهان و صدور شعارهای انقلاب اسلامی و الهام بخشی به حق طلبان عالم، گسترش آزادی‌های عمومی تشویق جوانان به آزاد اندیشی و طرح آزاد مباحث گسترش برخورداری‌های عمومی و امکانات مادی در مقایسه با پیش از انقلاب و کشورهای هم تراز پیشرفت در معنویت و امکان ستیزی کامل در فضای انقلاب اسلامی، گسترش عدالت اجتماعی، اهتمام به مبارزه با فساد و برخورد با عوامل فساد، توان ایستادگی در برابر زورگویان و سلطه طلبان جهانی، مقایسه پیشرفت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های دنیا، رشد علمی و صنعتی، پیشرفت فوق العاده در علم پزشکی و داروسازی فناوری هسته‌ای و صنایع دفاعی است. 

خطیب جمعه برازجان اظهار داشت: معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار و با دوام است با امنیت پایدار، رونق اقتصادی و تولید و توزیع را موجب شکوفایی اقتصادی و علمی را به بار می‌آورد. 

مصلح افزود: اگر چه انجام این رزمایش‌ها مستلزم هزینه است اما این نوع هزینه‌ها برای جلوگیری از هزینه بیشتر است چنانچه دشمن بر اثر ضعف و انفعال ما فقط یکی از پالایشگاه‌های ما را هدف قرار دهد برای بازسازی آن باید چندین برابر هزینه کنیم این رزمایش‌ها نشان می‌دهد که قدرت و بازدارندگی ما خصوصاً اقتدار موشکی یک حرکت رو به جلو است نه توقف دارد و نه به کندی و بازگشت است.

امام جمعه برازجان ابراز داشت: لذا هم بایدن و هم کسانی که سودای برجام ۲ و ۳ هستند پیام روشن ایران را باید دریافت باشند، این نمایش قدرت علاوه بر اینکه ارعاب دشمن است اطمینان بخش دوستان نیز است، حامیان منطقه‌ای ما در جبهه مقاومت نیز بدانند که ایران اسلامی حامیان خود و دوستان خودش را تنها نمی‌گذارد و قوی‌تر از گذشته با دستی پر ونیروی مستعد آماده پیکار با دشمنان مقاومت است. 

مصلح با اشاره به رزمایش های دفاعی دو هفته اخیر افزود: همچنین رزمایش‌ها پیام آزمایش است قدرت دفاعی و رفع موانع احتمالی، پیام تولید دانش بومی و ترویج علم جهت دار، پیام آرامش به مردم ایران و خنثی‌سازی جنگ و جنگ روانی دشمن، پیام وحدت ارتش و سپاه و بسیج به مدیریت جهادی روحیه جهادی و انقلابی است. 

خطیب جمعه برازجان در مورد میراث ترامپ برای آمریکا و چالش‌های بایدن اظهار داشت: یکی از میراثهای ترامپ برای آمریکا تشدید دوقطبی عوام گرایی و خاص گرایی، تقویت روحیه افراطی ملی گرایی در مقابل منطقه گرایی، تشدید دو قطبی شدن سیاه پوستان و سفیدپوستان است همه این‌ها باعث شده که بایدن با یک کشور شورش زده و نیمه جنگی روبرو باشد شرایط کنونی آمریکا چیزی شبیه حاکمیت یک حکومت نظامی است

مصلح ابراز داشت: برگزاری مراسم تحلیف و ۲۵ هزار نیروی رزمی یاداور زمان جنگ است همه این حوادث گویای این معناست که آمریکا دیگر یک قدرت نیست چون لازمه ابرقدرتی، قدرت جمع‌کنندگی و زدن حرف آخر در دنیا است. 

خطیب جمعه برازجان افزود: اکنون حرف آمریکا حتی در کشورهای دوست خود نیز شنوای ندارد دستاوردهای هزینه هنگفت در غرب آسیا جز تضعیف نفوذ آمریکا نبوده است. مقاومت در همه کشورهای اسلامی ریشه دوانده و خاورمیانه بزرگ جز اسم باقی نمانده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول