اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قدرت موشکی حرکتی رو به جلو و بدون توقف/ امنیت ملی در سایه اقتدار نظامی و دفاعی

امام جمعه شهر سردرود گفت: قدرت بازدارندگی و خصوصا اقتدار موشکی یک حرکت رو به جلو است و از این رو نه توقف دارد و نه کندی دار و نه برگشت پذیر است.

قدرت موشکی حرکتی رو به جلو و بدون توقف/  امنیت ملی در سایه اقتدار نظامی و دفاعی

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه سردرود ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: تقوای الهی مایه صیانت از ایمان و باورهای عقیدتی و موجب تثبیت آن در قلب انسان می‌شود.

امام جمعه سردرود با تبریک موفقیت‌های رزمایش بازدارنده و امنیت‌آفرین ارتش سرافراز و سپاه مقتدر ایران اسلامی و شمارش این موفقیت‌ها افزود: در این رزمایش بزرگ‌ترین رزمایش پهپادی غرب آسیا توسط ارتش قهرمان به نمایش گذاشته شد از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس رونمایی شد از ناو بندر راهبردی مکران که به عنوان یک جزیره متحرک عمل می‌کند رونمایی شد. 

جلیلی اضافه کرد: این رزمایش پیام‌های مهمی را به دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی داشت پیام اول اینکه بر خلاف جیغ و داد معاندان و جاهلان و فرصت طلبان این اقدام در راستای تامین معیشت و زندگی آرام مردم است همه می‌دانند که معیشت پایدار وابسته به امنیت بادوام است با امنیت است که که رونق اقتصادی، رونق تولید و توزیع و شکوفایی اقتصادی محقق می‌شود.

وی افزود: پیام دیگر این بود که قدرت بازدارندگی و خصوصا اقتدار موشکی یک حرکت رو به جلو است و از این رو نه توقف دارد و نه کندی دار و نه برگشت پذیر است بنابراین هم بایدن و هم کسانی که سودای برجام‌های ۲ و ۳ را در سر می‌پرورانند باید پیام روشن رزمایش را دریافت کرده باشند.

خطیب جمعه سردرود تاکید کرد: به همان اندازه که این رزمایش برای دشمنان ارعاب بخش است برای دوستان و حامیان منطقه‌ای ایران امید بخش خواهد بود چرا که می‌دانند که ایران توانمندتر از گذشته و با دستی پر و نیروهای مستعد آماده پیکار با دشمنان مقاومت است.

وی با شمارش پیام‌های دیگر رزمایش افزود: تولید دانش بومی، ترویج علم جهت‌دار و مبتکر پرور و نیز خنثی‌سازی جنگ روانی دشمن در کنار پیام وحدت ارتش و سپاه و بسیج در عرصه دفاع از میهن و اینکه نسخه علاج مشکلات کشور در روحیه جهادی و مدیریت جهادی است. 

خطیب جمعه سردرود در ادامه خطبه دوم با یاد آوری چالش‌های رئیس جمهور جدید آمریکا اضافه کرد: ناتوانی جسمی برای انجام مسئولیت اجرایی به دلیل کهولت سن و بیماری‌های ناشی از آن و نیز اختلافات ذاتی ساختارها و نهاد های آمریکایی در کنار مواجه شدن با آمریکای رو به افولی که حتی کشورهای بیخ گو ش آمریکا هم حرف شنوی از آنها را ندارد چه رسد به خاورمیانه که با هزینه کرد هفت تریلیون دلار چیزی جز تضعیف جایگاهشان در این منطقه را به دست نیاوردند از جمله چالش‌های پیش روی بایدن است.

وی تاکید کرد: ابر چالشی بنام ایران نیز رو در روی بایدن است که با وجود احمقانه‌ترین فشارها توسط ترامپ هنوز با قدرت ایستاده و در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت است و برای آمریکا دردسر ساز شده و ضرورتا توان اولویت‌بندی و کنترل و طرح ریزی را نسبت به منطقه غرب آسیا از آمریکا گرفته است.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول