اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام‌جمعه ابرکوه؛ رزمایش دریایی و زمینی اقتدار برای معیشت پایدار مردم انجام شد

امام‌جمعه ابرکوه گفت: برخلاف جیغ بنفش معاندان، جاهلان و دوگانه سازان فرصت‌طلب، رزمایش دریای و زمینی اقتدار در راستای معیشت پایدار و زندگی آرام برای مردم صورت گرفت زیرا معیشت پایدار در گرو تأمین امنیت پایدار است.

امام‌جمعه ابرکوه؛ رزمایش دریایی و زمینی اقتدار برای معیشت پایدار مردم انجام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به برگزاری بزرگ‌ترین رزمایش پهبادی غرب آسیا، رزمایش دریایی اقتدار و رزمایش نیروی زمینی گفت: رزمایش‌های ترکیبی و مبتکرانه که مبتنی بر خلاقیت و استعدادهای بومی بود و طی آن از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس و نیز از ناو بندر راهبردی مکران رونمایی شد، تولدی دیگر برای بازدارندگی موشکی ایران بود.

وی اظهار کرد: رزمایش فوق برخلاف جیغ بنفش معاندان، جاهلان و دوگانه سازان فرصت‌طلب، در راستای معیشت پایدار و زندگی آرام برای مردم صورت گرفت زیرا معیشت پایدار در گرو تأمین امنیت پایدار است.

امام جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه این رزمایش‌ها هم برای دشمنان ارعاب و هم برای دوستان نویدبخش است، افزود: کوته‌فکرانی که می‌گویند این رزمایش‌ها مستلزم هزینه است چرا فکر نمی‌کنند که اگر ما اقتدار نظامی و دفاعی نداشته باشیم، باید در برابر حملات دشمن ، منفعلانه عمل کنیم و اگر یکی از پالایشگاه‌های ما مورد هدف قرار گیرد باید برای بازسازی آن چندین برابر هزینه کنیم .

حسینی در رابطه با پیام داخلی و خارجی رزمایش فوق اذعان کرد: قدرت بازدارندگی ما خصوصاً اقتدار موشکی ، حرکتی رو به جلو بوده که توقف یا کندی ندارد و آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش باید پیام این رزمایش را گرفته باشند. ضمن اینکه نسخه علاج مشکلات داخل کشور در پرتو روحیه و مدیریت جهادی حل می‌شود نه چشم امید دوختن به دشمنان .

خطیب جمعه ابرکوه با بیان اینکه معلوم نیست آمریکای ترامپ با آمریکای بایدن متفاوت باشد یا نه، ادامه داد: رفتار جنون‌آمیز ترامپ حتی برای خود آمریکایی‌ها نسبت به موجودیت کشورشان ، وحشت‌زا شده بود به‌طوری‌که حتی جمهوری‌خواهان هم به این نتیجه رسیده بودند که مار در آستین خود پرورش دادند و به جان همه انداختند .

وی عنوان کرد: رئیس‌جمهور جدید آمریکا که پیرمردی ۸۰ ساله بوده و با بیماری‌های گوناگون معلوم نیست بتواند دوره چهارساله‌اش را به پایان برساند ، اکنون با کشوری شورش زده و نیمه جنگی روبرو است و می‌داند که آمریکا همواره روی گسل تجزیه‌طلبی بوده و آمریکای آینده در انتظار زلزله‌های سیاسی فراوانی است که سرانجامش به لطف خدا افول این قدرت شیطانی خواهد بود .

رئیس شورای فرهنگی عمومی ابرکوه با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: متأسفانه تاریخ همواره شاهد حاکمیت زورگویان بی دین بوده است و این حاکمیت سیاه معلول استکبار پذیری ملت‌ها است که آن‌هم به خاطر سرکوب گری مستکبرین است .

حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: گفتمان انقلاب اسلامی، موضوعی است که در این ماه باید مورد مداقه قرار گیرد. بر اساس گفتمان انقلاب است که پی می‌بریم نهضت اسلامی شکل‌دهنده خیزش عمومی در برابر رژیم ستم‌شاهی پهلوی شد و نتیجه این قیام مردمی، پیروزی در ۲۲ بهمن و در ادامه حاکمیت جمهوری اسلامی و در پرتو آن رواج یافتن مردم‌سالاری دینی شد .

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول