اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمادگی شهرداری برای آغاز مرمت کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان

پیرو دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر واگذاری کاروانسرای شاه‌عباسی به شهرداری سمنان در راستای ایجاد مرکز فرهنگی، شهرداری برای آغاز عملیات مرمت این کاروانسرا اعلام آمادگی کرد.

آمادگی شهرداری برای آغاز مرمت کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان اظهار کرد: طبق دستور اکید آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در سفر خود به استان سمنان مبنی بر واگذاری کاروانسرای شاه‌عباسی به شهرداری سمنان در راستای ایجاد مرکز فرهنگی و آغاز عملیات مرمت آن از روز شنبه، شهرداری سمنان آماده آغاز این عملیات است.

علی‌اکبر بنی‌اسدی ضمن تشکر از پیگیری‌ها و زحمات افراد، گروه‌ها، سمن‌ها، صاحبان رسانه و مسؤولان استانی و شهرستانی در اجرایی شدن این اقدام ماندگار فرهنگی افزود: شهردار سمنان و مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تربیتی استان سمنان شنبه صبح در نشستی، مقدمات اجرای عملیات بهینه‌سازی و مرمت کاروانسرا را بررسی کرده و سعی می‌شود تا فعالیت‌های اولیه آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق تأکید شهردار و اعضای شورای اسلامی سمنان، در انجام عملیات مرمت و احیای کاروانسرای شاه‌عباسی از نظرات کارشناسی متخصصان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استفاده می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول